نسخه چاپی

رابطه حداقلی دولت احمدی نژاد با مراجع

به گزارش نما - مهر نوشت:

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به برنامه ویژه روحانی برای ارتباط با مراجع، روحانیون، مبلغین، حوزه های علمیه و وعاظ ابراز امیدواری کرد این برنامه تا پایان سال به نتیجه برسد.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره برنامه ویژه رئیس جمهور برای توسعه روابط دولت با مراجع، حوزه های علمیه و روحانیون اظهار کرد: آقای روحانی پس از تصدی عنوان ریاست جمهوری این اندیشه را در ذهن دارند.

وی افزود: بعد از آنکه در دولت احمدی نژاد رابطه دولت با مراجع، حوزه ها، مبلغین و وعاظ اگر نگوییم قطع شد، به حداقل رسیده بود، رئیس جمهور به دلیل روحانی بودن و شناخت از جایگاه مراجع و روحانیت برنامه ویژه ای برای توسعه ارتباطات دولت با این قشر دارد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در خصوص جزئیات این برنامه تصریح کرد: رئیس جمهور در نظر دارد بتواند گروهی و یا جمعی را انتخاب کند که در جایی به صورت معاونت، مشاورت و یا هر عنوان دیگری جمع شوند تا روابط بین قوه اجرایی کشور و این بدنه مهم توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: بدنه روحانیون در اعتقادات، آموزش و باورهای مردم نقش به سزایی دارند و با توجه به اینکه مردم ما مسلمان هستند، این روابط بیش از پیش اهمیت پیدا می کند، لذا دولت به دنبال آن است که ارتباط خوبی با این قشر داشته باشد که البته هنوز به جمع بندی کامل در این خصوص نرسیده ایم.

حجت الاسلام اکرمی گفت: امیدوارم این اقدام دولت هر چه زودتر عملی شود تا ارتباط با مراجع، حوزه های علمیه و مبلغین که بازوی نظام و رهبری هستند، بیش از پیش توسعه یابد، آقای روحانی اصل این موضوع را قبول دارد و ما هم توصیه می کنیم و پیام هم داده ایم که تا پایان سال در این باره به نتیجه مطلوب برسیم.

/

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...