نسخه چاپی

سوسی خطاب به نكونام: تو یك ورزشكار واقعی هستی

عکس خبري -سوسي خطاب به نکونام: تو يک ورزشکار واقعي هستي

جواد نكونام چند دقیقه‌ای با الكس سوسی دبیركل و شیخ سلمان رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت كرد.

به گزارش نما، نکونام که برای حضور در کنفرانس خبری مراسم معرفی بهترین بازیکن آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر شده بود، الکس سوسی دبیرکل این کنفدراسیون را دید و چند دقیقه‌ای با او صحبت کرد. در این دیدار، سوسی ضمن خوش آمد گویی به نکونام، به او گفت: «برای هر بازیکنی این افتخار پیش نمی‌آید که اینجا باشد. امیدوارم بتوانی نهایت استفاده را از حضور در اینجا ببری.» جواد هم در جواب او گفت: «من هم خیلی خوشحالم که اینجا هستم. من با سختی به اینجا آمدم و خیلی خسته بودم. اما به احترام شما به اینجا آمده‌ام.» سوسی هم از جواد تشکر کرد و گفت: «تو یک ورزشکار واقعی هستی.»
پس از سوسی، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با جواد روبرو شد که به او خوش آمد گفت. شیخ سلمان به نکونام گفت: «تو الان در استقلال بازی می‌کنی. من همیشه تو را در لباس ورزشی می‌دیدم اما الان با لباس رسمی اینجا هستی که این ظاهر تو برایم جدید است. برایت آرزوی موفقیت می‌کنم.»
پس از این دیدار، نکونام به تالار بهترین بازیکنان سال آسیا رفت که در آن عکس خداداد عزیزی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی هم وجود دارد. جواد با عکس بازیکنان ایرانی که موفق به دریافت توپ طلای آسیا شده‌اند عکس یادگاری گرفت.»

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...