نسخه چاپی

هتل 5 ستاره دانشگاه آزاد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد با اشاره به ایجاد هتل این دانشگاه و كاربری آن گفت: هدف اصلی هتل دانشگاه آزاد، سرویس‌دهی به بیمارستان فرهیختگان است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی هاشمی‌رفسنجانی معاون عمرانی دانشگاه آزاد در نشست‌خبری رئیس این دانشگاه که صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره کاربری هتل دانشگاه آزاد، گفت: هتل دانشگاه آزاد بسیار بزرگ است که نزدیک به ۴۰ هزار متر مربع مساحت دارد و ۷۰۰ اتاق با امکانات یک هتل ۵ ستاره را در اختیار دارد.

وی افزود: هدف اصلی تشکیل این هتل، سرویس‌دهی به مراجعه‌کنندگان به بیمارستان فرهیختگان که در نزدیکی این هتل است و پس از آن هدف بعدی رابطه با ارائه خدمات به اساتید دانشگاهی و پرسنل دانشگاه آزاد است که در زمانی که به تهران می‌آیند از این امکانات استفاده کنند.

هاشمی افزود: خانواده کارکنان، اساتید دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد و استفاده‌کنندگان از بیمارستان فرهیختگان ۵۰ درصد ظرفیت هتل را پر خواهند کرد اما ۵۰ درصد بقیه ظرفیت این هتل باید توسط مردم، تجار و ... کامل شود که هم‌اکنون در این زمینه مذاکراتی با سایر افراد و ارگان‌ها داریم.

وی در پایان گفت: این هتل به مردم ایران، دانشگاهیان آزاد و دانشگاه‌های سراسر کشور خدمات ارائه می‌دهد.

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...