نسخه چاپی

اظهار نظر شگفت انگیز قلعه نویی درباره بازیكن خود

اظهار نظر شگفت‌انگیز قلعه‌نویی فضا را طوری در ذهن مخاطب ترسیم می‌كند كه انگار فوتبال قاضی سال‌ها پیش تمام شده بود و او با رشادت و ریسك بالا این بازیكن را خرید تا در استقلال تبدیل به ستاره اول این تیم شود

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، امیر قلعه‌نویی مهارت ویژه‌ای در بازی با کلمات و مانور روی آنها به قصد هرچه بهتر جلوه دادن تصمیمات و عملکرد خودش دارد.
سرمربی استقلال در همین راستا اخیرا در دفاع از خرید اولادی افول کرده، دست به یک مقایسه عجیب زد و در پاسخ به منتقدان گفت: «نیم‌فصل اول هم هی به من می‌گفتند این قاضی را چرا خریده‌ای. همان‌ها حالا گیرداده اند به اولادی و کبه!» اظهار نظر شگفت‌انگیز قلعه‌نویی فضا را طوری در ذهن مخاطب ترسیم می‌کند که انگار فوتبال قاضی سال‌ها پیش تمام شده بود و او با رشادت و ریسک بالا این بازیکن را خرید تا در استقلال تبدیل به ستاره اول این تیم شود!

این در حالی است که قاضی حتی تا فاصله چند ماه قبل از حضور در جمع آبی‌پوشان یک بازیکن ملی به حساب می‌آمد که کی‌روش هم روی او حساب می‌کرد. این بازیکن صرفا به دلیل همزمانی حضورش با کریم انصاری‌فر در پرسپولیس نتوانست در لیگ دوازدهم آنقدرها بدرخشد. با این حال باز هم پرسپولیسی‌ها در مورد فروش او مردد بودند و اگر امیر خان یادش بیاید، حتی بعد از این انتقال هم جلسه‌ای ترتیب داده شد که شاید او به جمع قرمزها برگردد. از سوی دیگر قاضی آنقدرها هم عملکرد خیره‌کننده‌ای در نیم‌فصل اول نداشته و تا به حال تنها سه گل برای استقلال زده است که طبعا آمار چندان جالبی برای یک مهاجم فیکس نیست. قلعه‌نویی اگر می‌خواهد ثابت کند خرید موفقی داشته، باید از اولادی در زمین به خوبی بازی بگیرد، وگرنه این قیاس‌های باطل به کمک او نخواهد آمد. هرچند سرمربی استقلال خرید زرشکی هم کم نداشته؛ از حاتمی و امین موسوی تا محمدرضایی و آرزه!

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...