نسخه چاپی

اولتیماتوم چندباره آندو به استقلال

در شرایطی كه محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد این امیدواری را برای باشگاه استقلال ایجاد كرد كه با دریافت بودجه معوقه اش از این وزارتخانه بخش عمده ای از مشكلاتش را برطرف كند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه گل: در شرایطی که محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد این امیدواری را برای باشگاه استقلال ایجاد کرد که با دریافت بودجه معوقه اش از این وزارتخانه بخش عمده ای از مشکلاتش را برطرف کند. یکی از این مسائل که این روزها ذهن علی فتح الله زاده را به خود مشغول کرده پرداخت قسط دوم قرارداد آندرانیک تیموریان است.

بازیکنی که به رغم دریافت 30 درصد از مبلغ قراردادش (300 میلیون تومان) از روزهای پیش از سفر استقلال به تایلند برای مصاف با بوریرام تایلند بابت این موضوع باشگاه را تحت فشار گذاشت و این رویه را تا پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز ادامه داد. صحبت های سرژیک تیموریان هم در این ارتباط بود که اگر باشگاه استقلال طلب آندو را نپردازد برادرش راهی لیگ قطر یا امارات می شود.

در این مدت فتح الله زاده طی برگزاری جلسه ای با سرژیک به او قول داد که از این بابت پیگیر کار آندو است. او روز شنبه این هفته هم گفت: «از بس به تیموریان گفتم شرمنده ام دیگر نمی دانم این بار چه بگویم.»

او که روز یکشنبه به ملاقات وزیر ورزش رفت به طور ویژه در مورد مشکلات مالی باشگاهش با او صحبت کرد: «از جناب گودرزی تقاضا کردم که با نگاهی ویژه نسبت به استقلال و پرسپولیس لااقل بخشی از مطالبات مصوب مجلس را به ما بپردازند تا بخشی از بدهی مان به بازیکنان را بپردازیم.»

با این همه برادر آندرانیک امید چندانی به حل مشکل برادرش نداشت: «هنوز هیچ اتفاق جدیدی در مورد پرداخت مطالبات آندرانیک رخ نداده است.» سرژیک تیموریان همچنین در مورد جدایی احتمالی برادرش از استقلال این موضوع را منتفی ندانست: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید دید باشگاه تا چه اندازه با ما همکاری می کند.»

او در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی در داخل کشور اگر آندو در استقلال بماند برایش بهتر است، این موضوع را بی ربط به مشکل برادرش دانست: «اتفاقا او اگر در قطر باشد استراحتش هم قطعا بیشتر است چون درگیری های اینچنینی بابت دریافت حق و حقوقش را ندارد و می تواند با خیال آسوده به فوتبالش بپردازد.»

سرژیک مثال هایی هم برای این ادعایش داشت: «مگر اشکان دژاگه یا قوچان نژاد که در خارج از ایران هستند جهت بازی برای تیم ملی مشکل دارند؟ یا جباری که الان در لیگ قطر بازی می کند نمی تواند در اردوهای تیم ملی شرکت کند؟»

او که کاملا در جریان مشکلات استقلال در راه رسیدن به بودجه دولتی اش بود این مباحث را بی ارتباط با کار برادرش عنوان می کرد: «ما مسئول نیستیم که باشگاه استقلال اوضاعش خوب نیست. مگر وقتی ما مشکل داریم می آییم آن را در خیابان فریاد کنیم؟»

سرژیک همچنین نگران از دست رفتن پیشنهادات برادرش نبود: «به هیچ وجه نگران نیستیم چون ما هر زمان اراده کنیم آندرانیک ترانسفر می شود و چند تیم هستند که به شدت پیگیر جذاب او هستند و هر زمان که از استقلال ناامید شویم به یکی از پیشنهادات جدی آندرانیک پاسخ مثبت می دهیم.»

غیبت تیموریان در تمرین!

آندرانیک تیموریان عصر دیروز در محل تمرین استقلال حاضر نشد. هافبک دفاعی آبی پوشان که ظاهرا از عقب افتادن موعد پرداختی های باشگاه به خودش دل خوشی از مسئولان استقلال ندارد دیروز با غیبتش شایعاتی را در کمپ حجازی سر زبان ها انداخت. این که او به خاطر پرداخت نشدن پولش به تمرین نرفته است. البته مربیان تیم غیبت او را هماهنگ شده عنوان می کردند.

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...