نسخه چاپی

نكونام دست خالی برگشت

اخبار رسیده از مالزی حكایت از آن دارد كه جواد نكونام با وجود تاثیر زیادش در موفقیت تیم ملی و استقلال موفق به دریافت عنوان برترین بازیكن سال آسیا نشده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، در حالی که قرار است تا ساعتی دیگر برترین‌های فوتبال آسیا در سال 2013 معرفی شوند، ایسنا اطلاع یافت که مهمترین عنوان این مراسم به فوتبال ایران نرسیده و جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران با وجود تاثیرگذاری فراوانش در صعود تیم ملی به جام جهانی و صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق به دریافت این عنوان نشده است.البته با این شرایط شانس تیم ملی ایران برای دریافت عنوان برترین تیم ملی سال افزایش یافته، هر چند که این عنوان در مقایسه با جایزه بهترین بازیکن سال آسیا از درجه اهمیت کمتری برخوردار است.
باید منتظر ماند و دید که سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا از میان ها دائه سونگ کره‌ای و ژنگ ژی چینی کدامیک را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب می‌کند، هر چند که به نظر می‌رسد برای تصمیم‌گیران در کنفدراسیون فوتبال آسیا موفقیت باشگاهی از اهمیت بیشتری در مقایسه با موفقیت ملی برخوردار است. اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب در بیاید شانس بازیکن تیم گوانگژوی چین پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکن تیم ملی کره جنوبی بیشتر خواهد بود.

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...