نسخه چاپی

جلسه شبانه قلعه نویی با اسطوره استقلال!

عکس خبري -جلسه شبانه قلعه نويي با اسطوره استقلال!

سرمربی استقلال قصد دارد هر طور كه شده مدافع تیمش را برای نیم فصل دوم حفظ كند.

به گزارش نما، امير قلعه‌نویي اين روزها يک نگراني بزرگ دارد. حرف و حديث‌هاي بسيار زيادي که در مورد جدايي پژمان منتظري و حضورش در ليگ چين سرزبان ها افتاده باعث نگراني سرمربي آبي‌پوشان شده است. به شکلي که قصد دارد هر طور شده جلوي جدايي منتظري را بگيرد.

قلعه‌نویي براي تحقق اين امر شب قبل از ديدار مقابل ملوان جلسه‌اي با پژمان داشت. سرمربي آبي‌پوشان پس از صرف شام مدافع تيم را به اتاق خود فرا خواند و از او در مورد تصميمش پرسيد و سئوال کرد که آيا مي‌خواهد در استقلال بماند و به فعاليت خود ادامه دهد يا در نظر دارد راهي ليگ چين شود.

منتظري در گفتگو با سرمربي تيم صراحتا به اين موضوع اشاره کرد که تصميم‌گيري برايش بسيار سخت شده است و نمي‌داند کدام مسير را انتخاب کند.

قلعه‌نویي مدعي شد که منتظري مي‌تواند در استقلال به آنچه مي‌خواهد برسد و راهي جام جهاني شود ولي حضور در چين ممکن است باعث شود از ديد کي روش خارج شود و بازيکن ديگري جاي او را بگيرد. ولي اگر خودش صلاح مي‌داند که لژيونر شدن در شرايط کنوني به نفع او است مي‌تواند هر تصميمي را بگيرد.

منتظري پس از اين صحبت‌هاي قلعه‌نویي مدعي شد که باشگاه چيني مدام با مديربرنامه‌هايش تماس مي‌گيرد و مي‌خواهد پاسخ دقيقي بشنود ولي هنوز نتوانسته جواب روشني به آنها بدهد و نمي‌خواهد تصميم عجولانه‌اي بگيرد.

سرمربي استقلال پس از اين صحبت‌هاي مدافع تيمش از او خواست که به خاطر هواداران بماند و در شرايط حساس تيم را تنها نگذارد تا ثابت کند اسطوره است و بي جهت چنين ادعايي نداشته.

گفتني است در جريان بازي استقلال مقابل ملوان هم هواداران با تشويق منتظري از او خواستند قيد لژيونر شدن را بزند و تا پايان فصل در استقلال بماند.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...