نسخه چاپی

هزینه دیدار پرسپولیس-میلان

عکس خبري -هزينه ديدار پرسپوليس-ميلان

رقم تعرفه تبلیغات بازی پرسپولیس و میلان و رقم صرف شده برای حضور این تیم معادله جالبی را در دخل و خرج باشگاه پرسپولیس برای انجام این بازی نشان می‌دهد.

به گزارش نما، تیم فوتبال ستارگان میلان ایتالیا امشب (چهارشنبه) برای بازی با پیشکسوتان پرسپولیس وارد ایران می‌شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس در توافقی برای برگزاری این بازی تمامی دخل و خرج‌های بازی را به یک حامی مالی واگذار کرده‌اند. این در حالی است که رویانیان رقم قرارداد برای آوردن ستارگان میلان به ایران را 200 هزار یورو اعلام کرده است. با در نظر گرفتن نوسانات این روزهای بازار ارز و حساب هر یورو به نرخ 4 هزار تومان، این مبلغ، معادل 800 میلیون تومان می‌شود.

از سوی دیگر حامی مالی طرف قرارداد با پرسپولیس تعرفه‌های برگزاری بازی پرسپولیس و میلان را بدین شرح اعلام کرده است:




139209052044313301619654.jpg

با حساب مجموع ارقام ذکر شده در این جدول مشخص است که هزینه تمام بسته پیشنهادی برای تبلیغات در بازی پرسپولیس و میلان برای اسپانسر اصلی و تبلیغات محیطی رقمی معادل دو میلیارد و پانصد و شصت میلیون تومان خواهد بود. با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی در جریان حضور تیم میلان از اقامت هتل گرفته تا ضیافت شام در برج میلاد که می‌تواند نهایتا 100 میلیون تومان دیگر را پوشش دهد و همچنین 800 میلیون حضور این تیم در تهران؛ فاصله‌ دخل و خرج برگزاری این بازی یک میلیارد و ششصد و شصت میلیون تومان خواهد بود که به نظر می‌رسد پرسپولیس و حامی مالی منتخبش را به شدت راضی کند. لازم به یادآوری است بحث حق پخش تلویزیونی در این معادله نیامده است.

دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...