نسخه چاپی

وضعیت ورزشگاه آزادی در آستانه دیدار پرسپولیس و میلان

عکس خبري - وضعيت ورزشگاه آزادي در آستانه ديدار پرسپوليس و ميلان

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: آمادگی كامل برای برگزاری دیدار پیشكسوتان پرسپولیس و میلان را داریم.

به گزارش نما، توفیق کابلی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری دیدار روز پنجشنبه ستارگان میلان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: کارها طبق روال انجام شده و ورزشگاه آزادی آمادگی کامل را برای برگزاری این مسابقه دارد و مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: درهای ورزشگاه آزادی از هر ساعتی که مراجعه‌کنندگان بیایند باز خواهد شد، البته با توجه به اینکه بازی حساسیت خاصی ندارد به احتمال زیاد از ساعت ۱۰ درهای ورزشگاه به روی هواداران باز می‌شود و حتی اگر قبل از این ساعت هم تماشاگران تجمع زیادی داشته باشند آنهارا به ورزشگاه راه می‌دهیم تا ترافیک به وجود نیاید.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: در خصوص بلیت فروشی این بازی را نیز باید بگویم که بخشی از بلیت‌ها به صورت اینترنتی فروخته شده و بخشی دیگر هم در ورزشگاه به فروش خواهد رسید. تماشاگران هم از هر ساعتی که بخواهند به ورزشگاه بیایند می‌توانند با بلیت‌های خریداری شده روی سکوها بروند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: مشکلی از بابت برگزاری این بازی نداریم و این بازی را کار جدیدی می‌دانیم و از آن استقبال می‌کنیم. باید از آقای رویانیان تشکر کنم که بعد از چندین سال توانستند یک بازی مهم را فراهم کنند تا میزبان آن باشیم. چند سال بود چنین اتفاقی نیفتاده بود و امیدوارم سایر تیم‌ها نیز این کار انجام دهند تا بتوانیم میزبان چنین بازی‌هایی باشیم. قرار است درآمد این بازی نیز به خیریه‌ای در ایتالیا و موسسه محک در ایران اختصاص یابد.

کابلی در پایان در خصوص اینکه فاصله زمانی این دیدار با استقلال و گسترش فولاد زمین چمن ورزشگاه را خراب نمی‌کند، گفت: از این بابت مشکلی نداریم و به هر حال اتفاقی است که افتاده و مجبوریم این کار را انجام دهیم.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...