نسخه چاپی

آغاز تلاش‌های ضدایرانی نتانیاهو

عکس خبري -آغاز تلاش‌هاي ضدايراني نتانياهو

رژیم صهیونیستی همزمان با اعزام هیئتی دیپلماتیك به آمریكا برای گفتگو با مقامات آمریكایی در خصوص توافقنامه نهایی با ایران به برگزاری بزرگترین مانور هوایی اقدام كرده است و رسانه های این رژیم نیز مدعی شدند احتمال حمله هوایی به ایران همچنان وجود دارد.

به گزارش نما؛ بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي از اعزام هيئتي به رياست مشاور امنيت ملي اين رژيم به آمريکا براي گفتگو در خصوص توافقنامه نهايي با ايران خبر داد.
اين اقدام با برگزاري بزرگترين مانور نيروي هوايي اسرائيل با مشارکت چهار کشور و در صدر آنها آمريکا همزمان شده است.
برگزاري اين مانور را مي توان پيام اطمينان‌بخشي به اسرائيل توصيف کرد.
احمد عمار گزارشگر المنار در گزارشي گفت نتانياهو تلاش مي کند حملاتش را از سر بگيرد تا جلوي امضاي توافقنامه نهايي بين ايران و کشورهاي بزرگ را بگيرد. قرار است اين توافقنامه شش ماه ديگر امضا شود.
نتانياهو گفت :« با رئيس جمهور اوباما صحبت کردم و درباره اعزام هيئتي به رياست يوسي کوهين مشاور امنيت ملي براي بحث و مناقشه با آمريکا در خصوص توافقنامه نهايي با ايران به توافق رسيديم. اين توافق بايد به نتيجه واحدي برسد يعني از بين بردن توان هسته اي ايران.»
تساحي هنگبي عضو کنست رژيم صهيونيستي از حزب ليکود گفت:« نخست وزير به قدرتمندترين مرد جهان به روشني گفت اگر مي خواهي قوي بماني و اگر مي‌خواهي کشورت قوي بماند اين بسيار مهم است که در سياست آمريکا ، تغييراتي به وجود آيد.»
گزارشگر المنار گفت رسانه هاي اسرائيلي بزرگترين مانور نيروي هوايي اسرائيل با چهار کشور ديگر و در صدر آنها آمريکا را در چارچوب پيام اطمينان بخشي به اسرائيل توصيف کرده اند.
سفير اسرائيل در آمريکا بر ادامه همکاري و مشارکت راهبردي بين تل آويو و واشنگتن تأکيد کرد.
دان شاپيرو سفير اسرائيل در آمريکا گفت:« ما به هماهنگي و همکاري امنيتي که هر روز بين ارتش اسرائيل و آمريکا برقرار است ادامه مي دهيم.»
اور هيلر خبرنگار شبکه ده تلويزيون رژيم صهيونيستي از محل برگزاري اين مانور گفت:« اينگونه مانورها بايد به همه ما خاطر نشان کند با آنکه روابط ديپلماتيک بين اوباما و نتانياهو آن چنان که توقعش مي‌رود نيست، اما همکاريهاي ميداني با شدت تمام ادامه دارد.»
رسانه هاي صهیونیستی ادعا کردند نيروي هوايي اسرائيل با وجود توافق مرحله‌اي با ايران در ژنو، به تدارک براي حمله به ايران ادامه مي دهد البته اين در صورتي است که چاره ديگري نباشد.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...