نسخه چاپی

كانال 1 اسرائیل:

آمریكا، ایران را به اسرائیل و عربستان ترجیح داد

عکس خبري -آمريکا، ايران را به اسرائيل و عربستان ترجيح داد

كانال اول تلویزیون رژیم صهیونیستی تاكید كرد آمریكا با امضای توافقنامه هسته ای ژنو نشان داد نزدیك شدن به ایران را بر روابط با این رژیم و عربستان سعودی ترجیح می‌دهد.

به گزارش نما؛ کانال اول اسرائيل عنوان کرد: امضاي توافقنامه ژنو باعث شکل گيري خاورميانه جديدي مي شود که در آن آمريکا نزديک شدن به ايران را مهمتر از روابط با اسرائيل و عربستان مي داند.

کانال اول اسرائيل گزارش داد: اسرائيل در برابر فروپاشي تحريمها عليه ايران تسليم شد و با پذيرفتن شکست در اين رويارويي، براي تاثيرگذاشتن بر توافقنامه دائمي با ايران تلاش مي‌کند.

اين تلويزيون اسرائيلي خاطر نشان کرد: پس از امضاي توافقنامه ژنو اکنون کشورها براي دستيابي به قراردادهايي در ايران در صف ايستاده اند.

مقامات عربستان از امضاي توافقنامه ژنو با ايران به شدت خشمگين هستند و مي‌گويند واشنگتن به آنها دروغ گفته است.

کانال دوم تلويزيون اسرائيل هم تاکيد کرد ايران درباره حفظ حق غني‌سازي اورانيوم در توافقنامه ژنو صادق بود و آمريکا در اين باره دروغ گفت.

کانال دوم اين رژيم به نقل از مقامات بلندپايه صهیونیست افزود: آمريکا به ايران پيام‌هايي ارسال کرده است که هر اقدامي بخواهد مي‌تواند انجام دهد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم تاکيد کرد شرکت‌هاي مختلف غربي از جمله توتال فرانسه براي امضاي قراردادهاي آتي با ايران تلاش مي‌کنند. دو شرکت پژو و سيتروئن فرانسه هم خواهان امضاي قرارداد با ايران هستند.

۱۳۹۲/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...