نسخه چاپی

فروش مخدر كروكودیل در جنوب تهران

یك آسیب‌شناس اجتماعی از ورود مخدر كروكودیل به كشور خبر داد و گفت: این مخدر با استفاده از بنزین، تینر و فسفر تهیه می‌شود.

به گزارش نما، دکتر مجيد ابهري در گفت‌وگو با مهر گفت: بعد از مبارزه بي امان پليس با مواد مخدر صنعتي از جمله شيشه، مافياي مواد مخدر براي رسيدن به اهداف شوم خود يعني آلوده سازي جوانان، مواد مخدر جديد را با اسامي‌غلط انداز وارد بازار کرد. اين در حالي است که ريشه همه موادها يکي بوده و صرفاً تفاوتهاي ظاهري مختصري دارند.

وي ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شناسايي بيشتر مواد مخدر توسط پليس و جمع آوري آنها اين بار ناتوي اجتماعي قصد دارد مخدر کروکوديل را به جاي کراک وارد بازار کند.

به گفته اين آسيب‌شناس اجتماعي، ماده مخدر کروکوديل به علت کم شدن کراک از کشور روسيه وارد مي‌شود در حالي که بيش‌از يک ميليون روس معتاد به اين مواد هستند.

ابهري افزود: ماده مخدر کروکوديل از مخلوط کردن ماده بسومورفين با تينر، فسفر و در مواردي افزودن بنزين تهيه مي‌شود مصرف اين مخدر زخم‌هايي به عمق دو سانتيمتر را همراه با عفوت در بدن ايجاد مي‌کند. ضمن اينکه به علت وجود تينر و بنزين درجه گيج‌کنندگي اين مخدر بسيار بالا است و به دليل وجود اسيد فسفريک زخم هايي در بدن به وجود مي‌آيد.

وي از جوانان خواست در مقابل اين مخدر هوشيار باشند و در صورت مشاهده به وظيفه اجتماعي شن عمل کنند. همچنين ماموران پليس بايد با همان شدتي که با مخدر شيشه و کراک مبارزه مي‌کنند جلوي ورود اين مخدر را بگيرند.

اين آسيب شناس اجتماعي تاکيد کرد: اين مواد در حال حاضر تنها در جنوب تهران و محلاتي همچون هرندي و دروازه غار فروخته مي‌شود و اطلاع رساني به موقع موجب پيشگيري مي‌شود.

۱۳۹۲/۹/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...