نسخه چاپی

باید شرایط را برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی فراهم كنیم

معاون سیاسی وزیر كشور گفت: اگر شرایط برای حضور بخش خصوصی فراهم شود بسیاری از مشكلات مرتفع خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، کاظم میرولد در مراسم تقدیر و معارفه استاندار کرمانشاه که امروز(نهم آذر) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه با محدودیت‌های درآمد دولتی مواجهیم، اظهار داشت: اگر توجه مسئولین ارشد استانها به درآمدهای دولت معطوف باشد به نتیجه نخواهیم رسید، لذا باید راهکارهای دیگری را برای جبران محدودیت‌های منابع برگزینیم.

میرولد استفاده از بخش خصوصی، ایرانیان خارج از کشور و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را از جمله این راهکارها عنوان کرد و گفت: اگر دولت بستر را برای حضور بخش خصوصی فراهم کند بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد. البته بخش خصوصی نیز زمانی وارد عرصه سرمایه‌گذاری می‌شود که احساس امنیت و آرامش کند.

معاون وزیر کشور در ادامه با اشاره به وحدت موجود در کشور، آن را در منطقه بی‌نظیر دانست و گفت: درکشور ما اقوام و مذاهب گوناگون در کنار هم با وحدت و صمیمیت زندگی می‌کنند که در منطقه بی‌نظیر است.

وی همچنین با قدردانی از خدمات حجت اله دمیاد استاندار پیشین استان کرمانشاه عنوان کرد: آقای رضایی بابادی استاندار جدید این استان تجارب زیادی در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، خراسان جنوبی و تهران در سمت استانداری و معاون استانداری دارد و می تواند با همکاری نمایندگان و مسئولین و مدیران استان به توسعه این استان کمک کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، اظهار داشت: استفاده از این پتانسیل می‌تواند باعث توسعه روزافزون استان شود.

وی افزود: همچنین اگر شرایطی فراهم کنیم که زوار عتبات عالیات مدتی را در این استان بمانند سبب افزایش درآمد استان و رفاه بیشتر مردم استان خواهد شد.

وی افزود: اصل و بنای ما تعامل و همکاری با نمایندگان و استفاده از توان همه افراد است.

میرولد همچنین دلیل عدم حضور وزیر کشور در این مراسم را همراهی با رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر عنوان کرد.

۱۳۹۲/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...