نسخه چاپی

سرقت 700 میلیونی به بهانه جمع‌آوری ضایعات!

دو سارق حرفه‌یی كه به بهانه جمع‌آوری ضایعات وارد باغ‌ها و كارگاه‌ها شده و در فرصتی مناسب دست به سرقت می‌زدند توسط كارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از اعتماد، سرهنگ ستار خسروي، سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي وقوع سرقت از اماكن خصوصي و كارگاه‌ها در حاشيه شهر اصفهان رسيدگي به موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته توسط كارآگاهان رد پاي دو نفر كه به بهانه جمع‌آوري ضايعات شهري وارد كارگاه‌ها و باغ‌ها مي‌شدند به دست آمد. در بررسي سوابق اين دو نفر مشخص شد آنها از سارقان حرفه‌يي و تحت تعقيب به نام‌هاي «ح-م»

28 ساله و «س-الف» 19 ساله هستند كه به بهانه جمع‌آوري ضايعات شهري به كارگاه‌ها و باغ‌ها وارد شده و پس از شناسايي دقيق مكان مورد نظر و اموال با ارزش، در فرصتي مناسب از شب به محل باز گشته و آهن آلات و ضايعات قيمتي و ادوات صنعتي و برقي را به سرقت مي‌بردند.

وي با بيان اينكه ارزش اموال به سرقت رفته 700 ميليون ريال برآورد شده است تصريح كرد: با تلاش ماموران و سرانجام هنگامي كه اين دو نفر به عنوان مامور جمع‌آوري ضايعات شهري مشغول بازديد از يك كارگاه صنعتي بودند شناسايي و دستگير شدند. متهمان به هشت فقره سرقت اعتراف كردند و همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

۱۳۹۲/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...