نسخه چاپی

انتصاب‌های دردسرساز در كشتی

حضور رسول خادم در پست سرپرستی فدراسیون كشتی اگرچه اتفاق مثبت و خجسته‌ای بود و تمامی اهالی كشتی را امیدوار كرد كه بعد از مدت‌ها یك مدیر آشنا از جنس ورزش كشتی سكان هدایت این مجموعه را در دست گرفته و از همین رو با توجه به تخصص، كارنامه و توانایی‌هایی كه دارد، می‌تواند كشتی به گل نشسته كشتی را به كرانه موفقیت رهنمون كند.

به گزارش نما؛ تصمیمات عجیب و غریب خادم در فدراسیون و گماردن رفقای نزدیک در پست‌های کلیدی فارغ از توانمندی و کفایت در همین ابتدای راه سبب شده تا برخی از اهالی کشتی از او خرده بگیرند و همین انتصابات بدل به یک چالش مهم در فدراسیون کشتی شده. خادم در ابتدای راه علیرضا رضایی مربی سنگین وزن‌های کشتی را به عنوان نایب رئیس و سخنگوی فدراسیون و حمید بنی تمیم از کشتی گیران ناشناخته و کم افتخار خوزستانی را به عنوان دبیر فدراسیون منصوب کرد که همین دو انتخاب به ویژه انتصاب بنی تمیم موجی از مخالفت را در همین ابتدای راه برای خادم به همراه داشته است.

دبیری که زبان نمی‌داند!

انتصاب حمید بنی تمیم کشتی گیر نه چندان سر‌شناس و پرافتخار خوزستانی به سمت دبیر فدراسیون تصمیم عجیبی بود که رسول خادم آن را اتخاذ کرد. تصمیمی که بهت و حیرت اهالی جامعه کشتی را به همراه داشت چراکه با توجه به سابقه رسول خادم و تجربه او انتظار می‌رفت چهره باتجربه تر و شناخته شده تری را برای پست کلیدی و حساس دبیری فدراسیون انتخاب کند. به ویژه اینکه دبیرخانه فدراسیون از پست‌های کلیدی است و تمام اعزام‌ها به مسابقات و نامه‌های فیلا به این بخش مربوط می‌شود و باید در دبیرخانه هر فدراسیونی از افراد باتجربه استفاده شود.

با توجه به حجم مکاتبات و مراودات بین المللی فدراسیون کشتی با سایر کشور‌ها، تسلط به زبان انگلیسی یکی از فاکتورهای اصلی برای دبیر فدراسیون محسوب می‌شود در حالیکه بنی تمیم آشنایی چندانی با زبان انگلیسی ندارد و همین نکته سبب شده تا در برنامه‌های روتین و جاری فدراسیون اخلال ایجاد می‌شود.

اتفاقی که اعتراضات نهان و آشکاری را در پی داشته و از همین رو برخی از نزدیکان وی و دوستداران کشتی به وی توصیه کرده‌اند که در انتخاب‌های خود تجدیدنظر کرده و از افراد باتجربه‌تر و کارکشته تری برای این سمت‌های کلیدی استفاده کند.

۱۳۹۲/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...