نسخه چاپی

ملاقات پنهانی برخی اهالی المپیك با فائزه هاشمی

برخی از اهالی كمیته ملی المپیك نیز با دختر آیت الله هاشمی ملاقات كرده‌اند تا بلكه با استفاده از نفوذ وی بتوانند در انتخابات آتی كمیته سهمی ببرند.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز، خانواده آیت الله هاشمی اگرچه سهمی در دستگاه اجرایی دولت یازدهم نداشتند اما همگان از روابط نزدیک دکتر روحانی با رئیس تشخیص مصلحت آگاه هستند و همین روابط نزدیک سبب شده تا برخی از مدیران به دنبال استفاده از این رابطه نزدیک باشند و با توسل از اهالی خانواده هاشمی به دولت نزدیک شده و در مناصب اجرایی و دولتی سمت بگیرند.

این اپیدمی در ورزش نیز رخنه کرده. بعد از ملاقات‌های برخی از اهالی وزارت ورزش با فائزه هاشمی دختر رئیس تشخیص مصلحت که در افکارنیوز خبر آن را منتشر کردیم و بازتاب فراوانی داشت، خبر می‌رسد که حالا برخی از اهالی کمیته ملی المپیک نیز با دختر آیت الله هاشمی ملاقات کرده‌اند تا بلکه با استفاده از نفوذ وی بتوانند در انتخابات آتی کمیته سهمی ببرند.

در طول هفته گذشته یکی از اعضای هیات رئیسه در چند نوبت با فائزه هاشمی ملاقات کرده و درباره مسائل روز ورزش به ویژه انتخابات آتی کمیته ملی المپیک از فرزند هاشمی مشورت گرفته است. جالب اینکه عضو فوق رئیس کمیته ملی المپیک را در جریان جزئیات این ملاقات قرار داده است.

از سوی دیگر خبر این ملاقات پنهانی به محمود خسروی وفا یکی از اعضای جنجالی هیات رئیسه کمیته ملی المپیک نیز رسیده و او در جلسه هفته گذشته رسما آن را مطرح و به فرد فوق اعتراض کرده و تاکید نموده که در صورت تداوم این جریان آن را مطرح و رسانه‌ای خواهد کرد.

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...