نسخه چاپی

تشكیل كارگروه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی

طرح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی كشور با اشاره به جلسه امروز این كارگروه ویژه بررسی این طرح، گفت: زمان سفرمان به قم برای اخذ نظر علما و مراجع درباره طرح ساماندهی تعطیلات رسمی مشخص نیست.

به گزارش نما، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و طراح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کارگروه ویژه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور اظهار داشت: ما امروز در حال کسب کار کارشناسی و منابع مرتبط در خصوص سؤالات مطرح در ذهنمان مرتبط با طرح ساماندهی تعطیلات رسمی هستیم.

وی ادامه داد: سؤالاتی مانند اینکه میزان مصرف بنزین در روزهای تعطیل یا غیر تعطیل چقدر است؛ در چه مکان‌هایی بیشتر بنزین مصرف می‌شود؛ در روزهای تعطیل مردم به کجاها می‌روند و اینکه کارشناسی صورت گیرد که آیا با انجام این سبک تعطیلی، کار فرهنگی صورت می‌گیرد یا خیر در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

طراح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور افزود: همچنین این موضوع در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت که تعطیلات چقدر بر فرهنگ و اقتصاد اثر می‌گذارد و تعطیلاتمان چقدر در ایام نوروز باید ساماندهی شود؛ یعنی جابجا شود یا تغییر پیدا کند.

ابوترابی‌ در پایان خاطرنشان کرد: هر هفته کارگروه ویژه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور برای بررسی این طرح تشکیل می‌شود و تا زمانی که سؤالاتمان در این موارد پاسخ داده نشود، زمان سفرمان به قم برای اخذ نظر علما و مراجع درباره طرح ساماندهی تعطیلات رسمی مشخص نخواهد بود.

۱۳۹۲/۹/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...