نسخه چاپی

یورش شهرك‌نشین‌های صهیونیست به مسجدالاقصی

عکس خبري -يورش شهرک‌نشين‌هاي صهيونيست به مسجدالاقصي

در سایه سكوت مطلق جامعه بین‌الملل، شهرك‌نشین‌های صهیونیست با حمایت نیروهای امنیتی و پلیس به منظور اجرای مراسم‌های صهیونیستی وارد محوطه‌های مسجدالاقصی شدند.

به گزارش نما؛ به نقل از شبکه الاخباریه ؛ اين شبکه در گزارشي به ادامه تجاوزگري‌هاي صهيونيست‌ها در مسجد الاقصي عليه مقدسات مسلمانان و مسيحي ها پرداخت و اعلام کرد: ده‌ها تن از شهرک‌نشين‌هاي صهيونيست بار ديگر با حمايت نيروهاي پليس رژيم اشغالگر و از ناحيه ورودي «باب المغاربه» به محوطه مسجدالاقصي حمله کردند. گزارشگر اين شبکه افزود: يکي از خدمه‌هاي مسجدالاقصي براي جلوگيري از ورود شهرک‌ نشين‌ هاي صهيونيست تلاش کرد که با واکنش شديد  نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي مواجه شد. نيروهاي صهيونيستي او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.


در حالي که نيروهاي امنيتي صهيونيستي در ورودي هاي مسجدالاقصي تدابير امنيتي شديدي اتخاذ و از ورود فلسطيني ها جلوگيري کردند،  شهرک‌نشين‌ها به منظور انجام مراسم هاي  صهيونيستي «تلمودي» وارد محوطه مسجدالاقصي شدند. هفته پيش گروه هاي تندروي صهيونيستي در شهرک ها اعلام کردند که قصد دارد به صورت گروهي وارد مسجدالاقصي شوند تا مراسم هاي صهيونيستي را در آنجا اجرا کنند.


اين اقدامات و تحرکات جديد صهيونيست ها در پي چراغ سبز کميسيون داخلي کنست صورت گرفت که از پليس  خواست امنيت را براي ورود شهرک‌نشين‌ها به محوطه  مسجدالاقصي فراهم کند. حملات صهيونيست ها عليه مقدسات اسلامي در ادامه رويکرد رژيم صهيونيستي براي يهودسازي مناطق اسلامي و مسيحي با هدف ساختن معبد ادعاي سليمان صورت مي گيرد. اين اقدامات و تجاوزگري‌هاي صهيونيست‌ها در سايه سکوت مطلق بين المللي صورت مي گيرد.

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...