نسخه چاپی

اعلام جنگ اسرائیل به آمریكا

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در انتقاد از همتای فعلی خود، حملات لفظی وی به آمریكا به دلیل توافق هسته ای ژنو را همانند اعلام جنگ علیه ایالات متحده ارزیابی كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در انتقاد از همتای فعلی خود، حملات لفظی وی به آمریکا به دلیل توافق هسته ای ژنو را همانند اعلام جنگ علیه ایالات متحده ارزیابی کرد.
"ایهود اولمرت" گفت : در صورت بروز خطر چه کسی ناجی ما خواهد بود؟ اوباما یا پوتین؟

اولمرت در ادامه همچنین تاکید کرد که انتقاد تند "بنیامین نتانیاهو" از اوباما به سبب توافق ژنو، همانند آن است که اسرائیل علیه آمریکا اعلام جنگ کند.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت : ما علیه آمریکا اعلام جنگ کرده ایم. آیا ناجی ما در برابر تهدیدهای ایران پوتین خواهد بود یا اوباما؟ آیا لازم است که ما علیه رئیس جمهور آمریکا موضع بگیریم؟ مطمئنا اگر انتقاد و یا سوالی داریم بهتر است آن را پشت درهای بسته مطرح کنیم.

پس از انجام توافق ژنو میان ایران و کشورهای 1+5، نتانیاهو انتقادهای تندی را متوجه رئیس جمهور آمریکا کرد و موجب شد تا تنش های میان تل آویو و واشنگتن پررنگ تر شود.

اولمرت که به همراه "عاموس یادلین" رئیس سابق بحش اطلاعات نظامی اسرائیل و "تاچی هنگبی" از اعضای حزب لیکود در موسسه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حاضر شده بود در ادامه افزود : تا سال 2009 میلادی ما در سکوت کارهای خود را انجام می دادیم، اما بعد از آن سیاست تل آویو به فریاد کشیدن و تهدید کردن تغییر پیدا کرد که این تغییر موجب وارد شدن هزینه های اقتصادی به ارزش بیش از دو میلیارد دلار به اسرائیل شد.

به اعتقاد نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، تل آویو باید در کنار دیگران برای مهار برنامه هسته ای ایران تلاش کند نه اینکه به تنهایی به تقابل با ایران بپردازد.

به گفته اولمرت، اگر رژیم اسرائیل بدون هیاهو و از طریق روش هایی که پیش از این همکاری های تل آویو و واشنگتن انجام می شد، در مورد نگرانی های خود از ایران با کاخ سفید رایزنی کند مطمئنا راحت تر به نتیجه خواهد رسید.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...