نسخه چاپی

مردم مناظرات گذشته را به یاد دارند

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به نامه احمدی‌نژاد به دكتر روحانی برای برگزاری مناظره گفت: پاسخگویی و روشنگری با مناقشه و جنجال و دور كردن اذهان عمومی از واقعیت‌ها فرق‌ دارد؛ امروز مردم آثار و نتایج مشخص در كشور را كه بخشی از آن در بیانات دكتر روحانی مطرح شد را با همه وجود احساس می‌كنند.

محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره نامه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان به حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و درخواست وی برای مناظره با رئیس‌جمهور گفت: بنده از طریق رسانه‌های عمومی در جریان این نامه قرار گرفتم، البته شفاف‌سازی وضعیت کشور و روشن شدن اذهان عمومی از نکات مهمی است که دولت تدبیر و امید به آن توجه دارد.

وی افزود: در درجه اول این موضوع قابل اهمیت است که تا به امروز روال بر این نبوده است که مقامات کشور بعد از اینکه مصاحبه‌ای را انجام می‌دهند مناظره‌ای برقرار شود و چنین سابقه‌ای هم در گذشته هم وجود نداشته است.

صادق تصریح کرد: مگر خود آقای رئیس‌جمهور سابق بعد از اینکه مطالب مختلفی را مطرح می‌کردند، چنین اتفاقی می‌افتاد که در حال حاضر که تنها گوشه‌ای از واقعیت‌های کشور عنوان می‌شود باید این اتفاق بیافتد؟

مشاور رئیس‌جمهور اظهار داشت: بالاخره مردم مناظره‌هایی را که صورت گرفته، مطالبی که گفته شد و نتایجی که در کشور به وجود آورد را به یاد دارند.

وی تاکید کرد:‌ پاسخگویی و روشنگری با مناقشه و جنجال و دور کردن اذهان عمومی از واقعیت‌ها فرق‌ دارد؛ امروز مردم آثار و نتایج مشخص در کشور را که بخشی از آن در بیانات دکتر روحانی مطرح شد را با همه وجود احساس می‌کنند.

صادق گفت: به نظر می‌رسد که مقامات دولت چه در گذشته باید به جای مناظره باید پاسخگوی افکار عمومی و مراجع قانونی باشند.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...