نسخه چاپی

دیدار هیئتی از سرمایه‌گذاران صهیونیست با محمود عباس

عکس خبري -ديدار هيئتي از سرمايه‌گذاران صهيونيست با محمود عباس

منابع تشكیلات خودگردان فلسطین امروز از دیدار یك هیئت از سرمایه‌گذاران اسراییلی با محمود عباس خبر دادند.

به گزارش نما؛ به نقل از خبرگزاري فلسطين وفا، هيئتي از سرمايه‌گذاران اسراييلي با سفر به کرانه غربي رود اردن در شهر رام الله با محمود عباس رييس تشکيلات خودگردان فلسطين ديدار و گفتگو کردند.  




عباس در ديدار  با اين هيئت که رياست ان برعهده داف واسگلاس از مسئولان سابق رژيم صهيونيستي است، ضمن تشريح آخرين تحولات و اخبار مربوط به فرايند مذاکرات صلح بين فلسطينيان و اسراييل تاکيد کرد اقتصاد نقش بزرگي در تحقق صلح و پايان دادن به منازعه و اختلافات دارد زيرا اقتصادي نيازمند امنيت و ثبات است و تنها با وجود صلح عادلانه و دائمي مي‌توان به وجود امنيت و ثبات اميدوار بود.




محمود عباس همچنين بر پايبندي فلسطينيان به برقراري صلح از طريق مذاکرات براساس برنامه زمانبدي مشخص با هدف تشکيل کشور مستقل فلسطين در مرزهاي 1967 به پايتختي شهر قدس تاکيد کرد.




در همين ارتباط طرفين در اين ديدار درباره چشم انداز صلح بين فلسطينيان و اسراييل  و خواست طرفين براي برقراري صلح گفتگو کردند.




هيئت اسراييلي نيز در اين ديدار از فرايند صلح بين فلسطينيان و رژيم اسراييل حمايت و بر ضرورت تحقق صلح براي مردم فلسطين و اسراييل و برخورداري آنها از امنيت تاکيد کرد.




در ادامه اين ديدار دو طرف درباره موضوع صادرات کالاها و توليدات فلسطينيان به فلسطين اشغالي بحث و گفتگو کردند.

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...