نسخه چاپی

جنایت دیگری از صهیونیست‌ها؛

ترور فرمانده حزب الله در بیروت

عکس خبري -ترور فرمانده حزب الله در بيروت

یكی از فرماندهان مقاومت لبنان مقابل منزلش ترور شد و به شهادت رسید. حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را مسئول ترور حسان هولو القیس دانست.

به گزارش نما؛  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "حاج حسان هولو اللقیس" حدود ساعت ده دیشب (به وقت محلی) مقابل منزلش در منزله "سن تریز" هدف سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.




حزب الله لبنان با صدور بيانيه رژيم صهيونيستي را مسئول کامل ترور يکي ديگر از فرماندهان خود دانست که حدود نيمه شب ديشب در بيروت ترور شد و به شهادت رسيد. 




دفتر روابط عمومي حزب الله لبنان بيانيه اي صادر کرد.




در اين بيانيه پس از اشاره به آيه «و لاتحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احيا عند ربهم يرزقون» آمده است: حدود ساعت دوازده نيمه شب گذشته يکي از فرماندهان مقاومت اسلامي  برادر مجاهد حاج حسّان هولّو لقّيس  در مقابل خانه اش در منطقه الحدث در بيروت ترور شد. او به هنگام بازگشت از محل کارش ترور شد و به شهادت رسيد و به کاروان نوراني شهدا پيوست.




در ادامه بيانيه آمده  است: اين برادر شهيد يعني حسّان لقّيس جواني و همه عمر خود را از ابتدا تا پايان در مقاومت شريف گذراند و جهاد و جانفشاني کرد و عاشق شهادت بود و پدر يک شهيد بود که در جنگ ژوئيه سال 2006ميلادي شهيد شده بود. رژيم اسرائيل قطعا در اين ترور متهم است. اسرائيل بارها براي ترور وي در مناطق مختلف تلاش کرده بود اما همه تلاشهايش شکست خورده بود تا اينکه ترور ناجوانمردانه ديشب رخ داد. دشمن بايد مسئوليت کامل اين ترور و همه پيامدهاي اين جنايت زشت و مسئوليت حملات مکرر به فرماندهان مقاومت و اعضاي عزيز آن را بپذيرد. 




اين بيانيه افزود: مقاومت مجاهد که بهترين فرماندهان و مبارزانش را در راه آزادي و کرامت داده است امروز به ملت دلاور و فداکار ، شهادت اين فرمانده عزيز و دوست داشتني را اعلام مي کند و به خانواده بزرگوارش تبريک و تسليت مي گويد و از خداوند مي خواهد او را جزء شهدا بپذيرد و با سادات اطهارش صلوات الله  عليهم محشور کند.




با تسليت شهادت حسان هولو القيس يکي از فرماندهان حزب الله اعلام کرد رژيم صهيونيستي مسئول مستقيم ترور اين فرمانده است.




شهيد قيس بامداد امروز در مقابل خانه اش در منطقه حدث ترور شد و قرار است پیکر وی در ساعت 3 بعداز ظهر امروز از بعلبک تشييع شود.




الجزیره مدعی شده است که فرد نقاب به چهره اي که در انتظار حسّان هولّو لقّيس از فرماندهان نظامي حزب الله لبنان بود، از نزدیک 5 گلوله به وی شلیک کرده است.




او در حال پياده شدن از خودروي اش بود که يک فرد نقاب به چهره اي که در انتظار لقّيس بود، وي را به رگبار گلوله بسته است.



۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...