نسخه چاپی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

ایران از ژنو با موفقیت بیرون آمد

عکس خبري - ايران از ژنو با موفقيت بيرون آمد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینكه ایران از مذاكرات ژنو با موفقیت بیرون آمد، رهاورد این موفقیت را كاهش تحریم‌ها و ادامه برنامه هسته‌ای ایران دانست.

به گزارش نما؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، «موشه یعلون»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آخرین بازدیدش از مناطق اشغالی جولان اذعان کرد که تل‌آویو به روستاهای مرزی سوریه و سرزمین‌های اشغالی کمک‌های بشر دوستانه ارائه می‌دهد!


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تصریحاتش گفت که ما نمی‌توانیم چشم بر روی مشکلات بشری و انسانی ببندیم، هم اکنون برخی از روستاهای سوریه در محاصره هستند و اهالی آنها توان بر آوردن نیازهای اساسی خود را ندارند.


وی پیش بینی کرد که اوضاع در سوریه در نزدیک روی آرامش و استقرار را نخواهد دید و نه معارضان و نه ارتش سوریه نمی‌توانند، سرنوشت نبردها را به سود خود رقم بزنند.


اما در خصوص ایران یعلون گفت که وجود اختلاف نظر میان دوستان امری طبیعی است و هم اکنون پیش روی ما یک گزینه وجود ندارد و آن گزینه فریاد و فشار است، چون با کمال تاسف ایران از مذاکرات ژنو با موفقیت و سربلند بیرون آمد و رهاورد این پیروزی کاهش تحریم‌ها و ادامه برنامه‌ای هسته‌ای آن است.



۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...