نسخه چاپی

افزایش اعتراض‌های مردمی در عربستان

عکس خبري -افزايش اعتراض‌هاي مردمي در عربستان

خانواده‌های عربستانی كه فرزندانشان را به‌دلیل حضور در میدان‌های نبرد در صفوف گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه از دست داده‌اند، آشكارا از حكومت سعودی انتقاد می‌كنند.

به گزارش نما؛ به نقل از پایگاه خبری مرآة الجزیره، خانواده‌های عربستانی که فرزندانشان را به‌دلیل حضور در میدان‌های نبرد در صفوف گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه از دست داده‌اند، آشکارا از مسئولان و مقامات سعودی انتقاد می‌کنند.


گزارش شده، اعتراض مردم عربستان به‌دلیل آنکه افسران و نظامیان سعودی در نبردهای تروریستی در سوریه دخالت داده شدند، رو به افزایش است.


منابع آگاه در این خصوص تأکید کردند: خانواده‌های این سعودی‌ها آشکارا حکومت عربستان را به باد انتقاد می‌گیرند و این موضوع موجب نگرانی دیگر خانواده‌های عربستانی شده که فرزندان آنها در سازمان اطلاعات و گارد ملی سعودی خدمت می‌کنند.


این منابع می‌گویند: این خانواده‌ها از این بیم دارند که جان فرزندان آنان نیز به خطر بیفتد، چرا که صدها نفر از آنها به جمع تروریست‌های جهادی سلفی ملحق شده‌اند که علیه ملت و ارتش سوریه با هدف براندازی نظام مبارزه می‌کنند و دست به جنایات هولناک و وحشتناکی زده‌اند.


منابع مذکور تأکید کردند: ده‌ها افسر سعودی در سازمان‌های امنیتی و نظامی، در سوریه در جنگ با ارتش این کشور به هلاکت رسیده یا دستگیر شده‌اند.

۱۳۹۲/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...