نسخه چاپی

امام جمعه قم: شاغل بودن زنان مفاسد زیادی دارد

به گزارش نما، آیت‌الله سعیدی در خطبه نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت:

- لازم است فرصت‌های شغلی در اجتماع بیشتر در اختیار مردان قرار گیرد و زنان جز به ضرورت وارد مشاغل گوناگون نشوند زیرا معمولا هزینه زندگی آنها توسط والدین یا شوهران داده می‌شود و اگر وارد اجتماع شوند از وظیفه اصلی خود که تربیت فرزندان بر اساس معیارهای صحیح در محیط خانواده است غافل خواهند شد؛ شاغل بودن زنان در همه عرصه‌ها ره‌آورد فرهنگ غربی است و مفاسد زیادی هم به بار خواهد آورد. با اینکه بر روی این واژه تبلیغات زیادی صورت می‌گیرد ولی قدرت‌های بین‌المللی از آن برای اهداف شوم خود بهره می‌برند و به هر وسیله ممکن درصدد سرکوب ملت‌های مظلوم هستند.

- درگذشت نلسون ماندلا رهبر آزادی مردم آفریقای جنوبی از چنگ استعمارگران و نظام نژادپرستی را به این ملت تسلیت می‌گوییم.

- در حال حاضر جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی در حال مقابله با قدرت‌های جهانی است و هر یک تلاش می‌کنند پیروز این جنگ نرم باشند؛ ما هم وظیفه داریم مانند دوران دفاع مقدس جبهه خودی را تقویت کنیم.

رهبر معظم انقلاب اشراف کاملی بر اوضاع دارند و در این شرایط شایسته نیست برخی درصدد ایجاد اختلاف و مأیوس کردن مردم باشند زیرا دستگاه سیاسی کشور نیز با پرهیز از اعتماد بی جا به دشمن کینه‌توز و نیز با تدبیر و بدون عجله تلاش خود را خواهد کرد ولی باید مراقب باشد زیرا دشمنان هیچ‌گاه قابل اطمینان نخواهند بود.

- گروه‌های تندرو داخل آمریکا و نیز رژیم صهیونیستی از خارج بر دولت این کشور وارد می‌کنند و دولت آمریکا در تلاش است از درگیر شدن در جنگی جدید پرهیز کند زیرا از ورود به عراق و افغانستان دستاوردی جز خسارت‌های انسانی، مالی و حیثیتی نداشت. مرتجعین معربده‌کشی‌های نتانیاهو ناشی از عصبانیت رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از دولت‌ها از رویکرد جدید آمریکاست.

- نطقه که داعیه رهبری جهان اسلام و عرب را دارند آنقدر ضعیف شده‌اند که با وجود این همه خوش خدمتی‌ به آمریکا و رژیم صهیونیستی چیزی جز بی اعتنایی نصیبشان نشده به همین دلیل جنایاتی مانند به شهادت رساندن یکی از فرماندهان حزب‌الله و انفجار در نزدیکی سفارت ایران در لبنان را رقم می‌زنند.

- با قاطعیت اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی با توکل بر خداوند و حرکت در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه با توجهات خاص امام عصر(عج) و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با اتکا به وعده الهی، امروز به نظامی شکست‌ناپذیر و پیروز در همه عرصه‌ها تبدیل شده است.

۱۳۹۲/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...