نسخه چاپی

انگیزه بسیار بالای مدافع مس برای مقابله با دایی و پرسپولیس

شیث به هواداران كرمانی گفته برای گلزنی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد و البته اگر گل بزند خوشحالی نخواهد كرد.

به گزارش نما، پرسپولیس این هفته به کرمان می رود تا با مس بازی کند اما همه می دانند از زمان ورود تیم کرمانی به لیگ برتر و در 7 مسابقه ای که سرخ ها در این شهر کویری مقابل حریف شان انجام داده اند هرگز موفق به پیروزی نشده اند.



این بار البته ضعیف ترین مس تاریخ لیگ برتر رودروری تیم دایی قرار می گیرد و شادی پرسپولیسی ها بیشتر از همیشه به شکستن این طلسم امیدوار باشند.



با این حال ظاهرا دایی و تیمش برای شکستن این طلسم باید از یک مانع بزرگ بگذرند که به نظر می رسد برای مقابله با این مساله انگیزه بسیار زیادی دارد و اصلا نمی خواهد در این بازی بازنده باشد.



شیث رضایی که بعد از دو سال دوری از لیگ برتر همین جمعه گذشته اولین بازی اش را برای مس انجام داد بازگشتی بی سر و صدا به لیگ برتر داشت جمعه پیش رو در دومین بازی اش با پیراهن نارنجی باید مقابل تیم سابق خود و البته علی دایی قرار بگیرد.



از کرمان خبر می رسد شیث با انگیزه و مرتب تمرین می کند تا مقابل دایی خودی نشان دهد و مانع از پیروزی سرخ ها برای هشتمین سال متوالی در کرمان شود. شیث به هواداران کرمانی گفته برای گلزنی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد و البته اگر گل بزند خوشحالی نخواهد کرد.



تقابل رضایی با دایی که در دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش امیدوار کننده ای ارائه داد به مراتب سخت تر از دوئل دایی با کریمی می تواند حرف و حدیث و شایعه به دنیال داشته باشد. چرا که علی دایی در مقطع قبلی حضورش در پرسپولیس هم بازوبند کاپیتانی را از رضایی گرفت هم اینکه دو بار این بازیکن را از تیمش اخراج کرد تا سابقه درگیری های آنها طولانی باشد.



پیش از شیث، نبی الله باقری ها که با نامهربانی دایی از پرسپولیس جدا شده بود بعد از گلزنی با پیراهن مس به پرسپولیس شادی کرد و مس هم با همین تک گل پرسپولیسی سابق برنده بازی شد.



حالا باید دید نمایش شیث مقابل پرسپولیس و علی دایی چه حاشیه هایی در پیش خواهد داشت.

سایت گل

۱۳۹۲/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...