نسخه چاپی

حرف رییس جمهور حجت است

عکس خبري -حرف رييس جمهور حجت است

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: براساس آخرین اطلاعات و آماری كه رئیس‌جمهور در گزارش 100 روزه خود ارائه داد، ظاهرا این طرح با وجود كاستی‌هایی كه دارد تكمیل و ارائه خواهد شد.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"فریدالدین حدادعادل" درباره ارائه و تکمیل پروژه مسکن مهر از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: براساس آخرین اطلاعات و آماری که رئیس‌جمهور در گزارش 100 روزه خود ارائه داد، ظاهرا این طرح با وجود کاستی‌هایی که دارد تکمیل و ارائه خواهد شد.
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید حرف رئیس‌جمهور را در این زمینه حجت بدانیم، تصریح‌ کرد: رئیس قوه مجریه به دلیل توانایی و قدرت اجرایی‌اش، پایبند به سخنان خود، است لذا نباید به دیگر سخنان و شایعاتی که در این زمینه به گوش می‌رسد، بها داد.
این فعال سیاسی با اشاره به حل معضلات اجتماعی از طریق اجرا و تحقق مسکن مهر گفت: متاسفانه مسئولان در ساخت مجتمع‌های مسکونی این طرح، زیرساخت‌های فرهنگی- اجتماعی را مورد توجه قرار ندادند.
وی ادامه داد: هر مسئولی که متولی مسکن مهر است باید در هنگام راه‌اندازی آن، به منظور جلوگیری از مشکلات و معظلات متعدد به فکر زیرساخت‌های فرهنگی- اجتماعی شهرک‌ها باشد.
حدادعادل با تاکید بر اینکه نباید طرح مسکن مهر را در شرایط کنونی متوقف ساخت، بیان داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی که مردم برای خانه‌دار شدن خود انجام داده‌اند، باید این طرح را بنا به تاکید رئیس‌جمهوری کشورمان اجرا کنیم.
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توقف طرح مسکن مهر علاوه بر اینکه به نوعی با سرنوشت و زندگی مردم بازی می‌شود، افزایش تورم را به دنبال خود دارد و به دنبال خود مشکلات متعددی را در بازار مسکن به وجود می‌آورد.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...