نسخه چاپی

درخواست ۱۵میلیاردی مارادونا از پرسپولیس

این بار رویانیان به بهانه جشن ۵۰سالگی باشگاهش قصد دارد از یك چهره برجسته دیگر به نام دیگو مارادونا دعوت كند تا در این مراسم حاضر شود.

به گزارش نما، بعداز مانور تبلیغاتی گسترده ای که برای بازی نمادین مقابل ستاره های بازنشسته میلان صورت گرفت، حالا نوبت به جشن ۵۰ سالگی پرسپولیسی ها رسیده تا فرصت مانور دوباره ای را برای سردار رویانیان فراهم کند.

مانوری که قرار است در نیمه اول دیماه صورت بگیرد و به مناسبت جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس، یکبار دیگر پیشکسوتان سرخ را کنار هم جمع کند. مدیرعامل پرسپولیس علیرغم مشکلات حاد و بحرانی مالی تیمش، سخت به دنبال هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم است و مدعی شده که بابت مسائل مالی مربوط به جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس دغدغه ای ندارد.

در این بین سردار رویانیان سورپرایزی را برای جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس رو کرد که حتی تعجب پیکشسوتان سرخ را هم در پی داشت. سفر مارادونا به تهران و حضور در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس، ادعایی بود که محمد رویانیان انجام داد و خیلی زود هم مذاکرات ابتدایی برای تحقق این ادعا آغاز شد. اما در همان مذاکرات ابتدایی که با مدیر برنامه های مارادونا صورت گرفت، سنگ بزرگی جلوی پرسپولیسی ها انداخته شد که بعید به نظر می رسد قابل برداشتن باشد!

مدیربرنامه های مارادونا در پاسخ به درخواست پرسپولیسی ها مبنی بر حضور در جشن باشگاه پرسپولیس، مبلغ ۵۰۰ هزار دلار را درخواست کرده که با توجه به قیمت این روزهای دلار، هزینه ای نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال را برای پرسپولیسی ها در پی خواهد داشت! اگرچه سردار رویانیان در تلاش است تا از طریق مراودات سیاسی، مارادونا را متقاعد به حضور در ایران کند اما بعید به نظر می رسد که رویای حضور دیگو در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیسی به این سادگی ها تعبیر شود!

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...