نسخه چاپی

عارف كاندید انتخابات میان دوره ای مجلس می شود؟

عکس خبري -عارف کانديد انتخابات ميان دوره اي مجلس مي شود؟

عضو هیئت مدیره بنیاد باران گفت: كاندیدا شدن عارف در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی كذب محض است و از اساس صحت ندارد.

به گزارش نما؛ "سید حسن رسولی" درباره احتمال حضور"محمدرضا عارف" در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان دوره‌ای مجلس کذب محض است و از اساس صحت ندارد.
عضو هیئت مدیره بنیاد باران با ابراز بی‌اطلاعی از احتمال حضور عارف در انتخابات سال آینده مجلس نهم گفت: تاکنون چنین خبری را نشنیده‌ام و بسیار بعید می‌دانم که عارف قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس میان‌دوره‌ای در حوزه انتخابیه میبد، تفت را داشته باشد.
لازم به ذکر است به دلیل فوت "حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده" نماینده تفت و میبد انتخابات میان دوره‌ای در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود تا مردم استان یزد نماینده خود را به منظور حضور در مجلس برای مدت باقیمانده انتخاب کنند.
سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد در مجلس که از 15 اسفند ماه سال 91 بر اثر سکته مغزی به کما رفته بود در تاریخ بیستم فروردین ماه سال جاری به رحمت ایزدی پیوست.
گفتنی است گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه عارف اهل استان یزد است در انتخابات میان دوره‌ای از حوزه انتخابیه تفت و میبد شرکت کند، وجود دارد.
شایان ذکر است در صورتیکه طرح اصلاح ماده 4 انتخابات در مجلس نهایی شود انتخابات میان دوره‌ای مجلس در اردیبهشت یا خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...