نسخه چاپی

امیری:

وزارتخانه از حقوق احزاب فعال در چهارچوب نظام دفاع می كند

عکس خبري -وزارتخانه از حقوق احزاب فعال در چهارچوب نظام دفاع مي کند

قائم مقام وزیر كشور با بیان اینكه این وزارتخانه از حقوق همه احزاب و جناح های سیاسی كه در چارچوب نظام فعالیت دارند دفاع می‌كند، گفت: نشست احزاب و سازمان‌های مردم نهاد با وزیر كشور تا یك ماه آینده برگزار می‌شود.

به گزارش نما؛ حسینعلی امیری با بیان اینکه وزارت کشور صرف نظر از گرایش فکری، از تمامی احزاب سیاسی که در چارچوب نظام تعریف شده‌اند و در حال فعالیت هستند حمایت می‌کند، اظهار داشت: یکی از حقوق احزاب داشتن تشکل صنفی خانه احزاب است که به این موضوع به منظور بسترسازی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر احزاب توجه می‌شود.
سخنگوی وزارت کشور هدف این وزارتخانه را مدیریت سیاسی دانست، گفت: وزارت کشور بنا ندارد در یک جریان سیاسی خاصی تعریف شود و وزارت کشور خود را ملزم به دفاع از حقوق همه شهروندان می‌داند.
امیری افزود: ما معتقدیم وزارت کشور در ارتباط با مسایل سیاسی باید نقش داوری داشته باشد نه بازیگری؛ لذا باید بر فعالیت احزاب نظارت کند.
سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری نشست احزاب و سازمان‌های مردم نهاد با وزیر کشور در معاونت سیاسی این وزارتخانه در حال انجام است و این نشست کمتر از یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...