نسخه چاپی

نمایندگان استان خوزستان با وساطت به مجلس بازگشتند

نمایندگان استان خوزستان با وساطت یك عضو هیئت رئیسه مجلس به صحن علنی بازگشتند.

به گزارس نما؛ سید راضی نوری نماینده مردم شوش و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از بازگشت 18 عضو مجمع نمایندگان این استان به جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد.

صبح امروز، جواد سعدون‌زاده عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان به خبرنگار تسنیم گفته بود: به دنبال استعفای 18 نماینده استان خوزستان به دلیل حذف ردیف‌های بودجه این استان در لایحه بودجه سال آینده توسط دولت، آن‌ها جلسه علنی امروز پارلمان را ترک کردند.

اما حالا نماینده مردم شوش در مجلس می‌گوید: صبح امروز جلسه‌ای با حضور همه اعضای مجمع نمایندگان استان داشتیم و در جلسه علنی حضور نیافتیم. در حین برگزاری جلسه، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس به جلسه نمایندگان استان آمد و خواستار بازگشت نمایندگان به جلسه علنی شد؛ ما هم اعلام کردیم که با مجلس قهر نیستیم و مجلس، خانه ماست و به صحن بازمی‌گردیم.

نوری اضافه کرد: اینکه دهقان برای وساطت از سوی رئیس مجلس به جلسه آمده بود یا نه، مشخص نشد ولی بعد از اتمام جلسه داخلی که در آن تصمیم گرفتیم که در جلسات علنی شرکت کنیم، به صحن مجلس بازگشتیم.

وی افزود: هدف نمایندگان استان خوزستان حل مشکلات استان است چرا که این استان یک استان ثرتمند است ولی از مشکلات زیادی همچون آلودگی هوا، بیکاری و . . . رنج می‌برد. نمایندگان استان خواستار تخصیص بودجه‌ای عادلانه برای اقدامات عمرانی و بازسازی استان هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان اظهار داشت: هم‌اکنون همه نمایندگان استان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

حبیب آغاجری عضو دیگر مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفته است: قرار است اعضای مجمع نمایندگان استان، عصر امروز پیرامون بحث‌های مطرح شده در زمینه رعایت نشدن عدالت در تخصیص بودجه این استان در لایحه بودجه 93، با لاریجانی رئیس مجلس جلسه‌‌ای داشته باشند.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...