نسخه چاپی

زمان رفتن نمایندگان به حوزه های انتخابیه

عکس خبري -زمان رفتن نمايندگان به حوزه هاي انتخابيه

نمایندگان مجلس در یك رای‌گیری استمزاجی با برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده و به تاخیر افتادن زمان سركشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مخالفت كردند.

به گزارش نما؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان با برگزاری جلسه علنی در هفته آینده و به تاخیر انداختن زمان سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه مخالفت کردند.

محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی پارلمان را برعهده داشت، براین اساس گفت: تعدادی از نمایندگان طی نامه‌ای از هیئت رئیسه خواسته‌اند تا زمان سرکشی به حوزه‌های انتخابیه مجددا یک هفته به تاخیر بیفتد. البته پیش از این در یک جلسه غیرعلنی ما نسبت به این موضوع از نمایندگان رای‌گیری کردیم، اما آنها موافقت نکردند.

وی ادامه داد: مجدداً درخواست‌کنندگان خواستار این شدند تا بار دیگر هم رای‌گیری صورت بگیرد و دلیل آنها هم این است که ما با توجه به ارائه لایحه بودجه سال آینده اگر هفته آینده جلسات علنی باشد آنها می‌توانند پیشنهادات خود را به کمیسیون‌ها ارائه دهند. همچنین هفته بعد از آن روز اربعین است که این روز در وسط هفته است و شاید قبل و بعد از روز اربعین، حضور نمایندگان در حونزه‌های انتخابیه ضروری باشد لذا نمایندگان درخواست داشتند مجلس هفته آینده جلسه علنی داشته باشد.

نایب‌رئیس دوم مجلس گفت: ما برای تغییر زمان سرکشی وکلای ملت به حوزه انتخابیه یک رای‌گیری استمزاجی می‌گیریم تا نمایندگان نظرات خود را اعلام کنند.

در نهایت وکلای ملت با 88 رای موافق، 108 رای مخالف و یک رای ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در صحن علنی با به تاخیر افتادن هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه و برگزاری جلسات علنی در هفته آینده مخالفت کردند.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...