نسخه چاپی

انتقاد جلالی از كی‌روش

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی معتقد است نمایندگان ایران در آسیا و كی‌روش نباید فقط به خودشان نگاه كنند كه باید طرف مقابل را هم در نظر بگیرند.

به گزارش نما، مجید جلالی در واکنش به قرعه‌ تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: گروه ما گروه خوبی است اما معتقدم که خودمان را باید به کیفیت‌هایی برسانیم که حریفان ما از همگروه شدن با ما نگران باشند و بترسند. این کیفیت را در لیگ برتر می‌توانیم نشان دهیم و باید آنقدر قدم‌های محکم در لیگ برتر برداریم که چنین دیدگاهی را به حریفان القا کنیم.

وی درباره کیفیت حریفان تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از اکنون نمی‌شود درباره این مساله نظر داد چون تنها شناخت ما از حریفان به پیشینه‌ آنها بازمی‌گردد. با شروع مسابقات بهتر می‌توانیم درباره آنها نظر بدهیم. آنچه شنیده‌ام این است که گروه ما خیلی سخت است اما نظر خودم این است که وقتی وارد شرایط پیشرفته‌تری مثل مسابقات بین‌المللی می شویم باید خود را برای وضعیت‌های مختلف آماده کنیم.

جلالی همچنین درباره این که برای ترس انداختن در دل حریفان از چه ابزارهایی می‌شود استفاده کرد، گفت: در دو ماه و نیم باقی مانده تمام بازی‌های ما در بروز کیفیت لازم موثر است. همین طور فضای استادیوم یادگار امام (ره) تبریز خیلی می‌تواند به ما کمک کند که امیدوارم بتوانیم فضایی را در آن ایجاد کنیم که نگرانی را به دل حریفان بیندازیم.

آیا تراکتورسازی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا به تقویت نیاز دارد؟ سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که گفت: خدا را شکر در بخش‌های مختلف پیشرفت داشته‌ایم اما چون از امروز تا چهار ماه آینده باید ۳۰ بازی انجام دهیم و این مساله قطعا فشار زیادی به تیم وارد می‌کند، اگر بتوانیم دو یا سه بازیکن جدید هم می‌گیریم.

جلالی در ادامه درباره درخواست کارلوس کی‌روش از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای در اختیار گذاشتن ملی‌پوشان خود در اردیبهشت ۹۳ گفت: این بحث نیاز به برگزاری نشست‌های مشترک دارد. به اعتقاد من هیچ کدام از طرفین نباید فقط به خودشان نگاه کنند که باید طرف مقابل را هم در نظر بگیرند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت پیوستن جاسم کرار عراقی به جمع تراکتورسازان گفت: آن طور که به من گفته‌اند این مساله نهایی شده و کرار قطعا به ما اضافه می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...