نسخه چاپی

كلید حل معضلات اقتصادی

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: كلید حل معضلات اقتصادی كشور را در تكیه بر قابلیت‌های درون‌زای نظام می‌دانم و یادآور می‌شوم مذاكرات سیاسی كشور نباید سبب غفلت از ظرفیت‌های داخلی كشور شود.

به گزارش نما؛ سید موسی موسوی نماینده لامرد و مهر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه با یادی از شهدای لامرد گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عرصه فرهنگی کشور باید خالی از دعواهای سیاسی باشد و در ذیل سیاست قرار نگیرد، باید تاکید کرد که مراجع عظام تقلید صاحبان اصلی و متولیان دین و فرهنگ کشور هستند.
وی ادامه داد: دست اندرکاران حوزه فرهنگی به نظرات مراجع عظام توجه ویژه‌‌ای داشته باشند و تذکرات این صاحبان نظرات را جدی گرفته و بدان عمل کنند.
موسوی در ادامه تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که روحانیون از سر دلسوزی فریاد بزنند و نسبت به کوتاهی‌های انجام شده در خصوص بعضی ممیزی‌های کتاب اعتراض کرده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این اعتراضات بی‌توجه باشند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: در شان مردم ایران نیست که شاهد اهانت به شعورشان باشند که امیدوارم مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این دغدغه را جدی بگیرند و از ارزش‌های مردم صیانت به عمل آورند.
موسوی با اشاره به اقتصاد کشور گفت: ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشور، کلید حل معضلات اقتصادی کشور را در تکیه بر قابلیت‌های درون‌زای نظام می‌دانم و یادآور می‌شوم مذاکرات سیاسی کشور نباید سبب غفلت از ظرفیت‌های داخلی کشور شود.
وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی‌اش بیان کرد: معضل اساسی شهرستان‌های لامرد و مهر بحث اشتغال است که طرح احداث صنایع انرژی بخش استان در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت که علاوه بر سودآوری فرصت شغلی زیادی ایجاد خواهد کرد و تقاضای تسهیل در این پروژه را دارم.
موسوی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه انتخابی من مشکلات متعددی در خصوص آب آشامیدنی دارد و امروزه بسیاری از روستاها به دلیل خشکسالی با بحران آب مواجه است، از وزارت نیرو خواستار تسهیل در پروژه‌های آبرسانی استان هستم.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...