نسخه چاپی

هشدار منتظری و قاضی به سرمربی استقلال

دو بازیكن استقلال خطاب به قلعه نویی مشكل تیم را در ارائه بازی های ضعیف، روحی روانی دانستند!

به گزارش نما، روز گذشته و در جریان تمرین استقلال، بازيكنان وقتي ديدند امير قلعه‌نويي به شدت ناراحت است و از عملكردشان راضي نيست سعي كردند به انحاي گوناگون بازي ضعيف شان را توجيه كنند.



پژمان منتظري كه همواره نخستين نفر بين همه بازيكنان است كه با كادر فني حرف مي‌زند رو به سرمربي‌اش كرد و گفت: «خودم شرايط خوبي دارم؛ بعضي مواقع دفاع راست بازي مي‌كنم و بعضي مواقع مدافع وسط. حرفي هم نزده‌ام ولي شايد بچه‌ها روحيه ندارند.»



به محض آنكه حرف‌هاي منتظري تمام شد محمد قاضي حرفش را قطع كرد و به قلعه‌نويي گفت: «همه حرف‌هايي كه منتظري زده درست است و مسائل روحي و مالي در تيم تاثير دارد. من در مورد خودم صحبت نمي‌كنم و در مورد كل تيم حرف مي‌زنم. مسائل انگيزشي در تيم ما تاثير دارد و روي روحيه بچه‌ها اثر گذاشته است. من هم قبول دارم بايد برويم فيلم بازي هايمان را ببينيم و بيشتر تمرين كنيم و روي نقاط ضعفمان كار كنيم تا بهتر بازي كنيم.»



البته مشكل روحي رواني بازيكنان ناشي از بحران مالي است كه اين روزها استقلال را فراگرفته است. ماجراي بي‌پولي استقلال برمي‌گردد به مشكلاتي كه در راه تخصيص بودجه به تيم‌هاي بزرگ وجود دارد.

ایران ورزشی

۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...