نسخه چاپی

آغاز بكار ستاد سفرهای نوروزی رجاء

ستاد سفرهای نوروزی شركت حمل و نقل ریلی رجاء در راستای برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۹۳ آغاز به كار كرد.

به گزارش نما به نقل از رجاء، سید حسن موسوی‌نژاد مدیرعامل رجاء با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی، باید ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجاء و جلب رضایت‌مندی آنان باشد.

وی به مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی که در حال پیشرفت است اشاره کرد و افزود: با پشتوانه و حمایت مسؤولان به ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن ج.ا.ا که فضای توأم با آرامش را برای این صنعت ایجاد کرده‌اند باید سریع‌تر و بهتر عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء به احساس کردن تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: تهیه و تدارک برای پوشش یکدست و یکرنگ تمام مأمورینی که به صوت مستقیم با مسافران رجاء در ارتباط هستند باید مد نظر قرار گرفته و حتی قطارهای رجاء با رنگ مشخص و شاخصه‌های دیگر برای مسافران شناخته شده باشد.

موسوی‌نژاد بر تکریم ارباب رجوع و مشتریان شرکت تأکید کرد و اظهار داشت: کلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت مأمورین مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.

مدیرعامل رجاء تأمین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان کرد و گفت: با مطالعه درست باید به دنبال یکنواخت و یکسان کردن استفاده از امکانات قطارهای مختلف پرداخت و این نکته را در امکانات قطارهای موجود و قطارهای در دست ساخت مورد پیگیری قرار داد.

وی از سامانه اینترنتی رجاء (www.raja.ir )، سامانه مکانیزه ارتباط با مشتری ۱۵۳۹، پیامک ۱۵۳۹ و ایمیل (Info@raja.ir) به عنوان راه‌های دریافت نظرات، پیشنهادها و شکایات مردمی قطارهای شرکت رجاء نام برد و افزود: اطلاع‌رسانی درست و به موقع به منظور احترام به مشتری، باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

موسوی‌نژاد مطالعه برای تهیه و تنظیم برنامه حرکت قطارهای اصلی رجاء به صورت یکساله را از مدیران مربوطه با هماهنگی راه‌آهن خواستار شد و گفت: هموطنان به ویژه اساتیدو دانشجویان باید امکان تهیه بلیت قطارهای مسافری رجاء را با یک برنامه‌ریزی بلند مدت برای تردد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بهره‌گیری از تجربه ستاد سفرهای نوروزی را برای راه‌اندازی ستاد سفرهای تابستانی خواستار شد و گفت: سفرهای تابستانی نیز با توجه به بازه زمانی بیشتر و حجم جابه‌جایی بالاتر باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و این ستاد برای هماهنگی جهت ارائه خدمات فعالیت داشته باشد.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...