نسخه چاپی

از جریمه‌های كرونایی «تردد» چه خبر

عکس خبري -از جريمه‌هاي کرونايي «تردد» چه خبر

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: كماكان محدودیت تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی برقرار بوده و ترددهای غیرمجاز ثبت و جریمه خواهند شد.



به گزارش نما، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا، در خصوص چگونگی سفر در جاده‌ها با توجه به تغییر شرایط کرونا در شهرهای مختلف اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگبندی اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۶ شهر در وضعیت قرمز و ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بنا بر مصوبات قبلی اعلامی ستاد مقابله با کرونا به پلیس راهور کماکان محدودیت تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و ترددهای غیر مجاز جریمه می شوند.


سردار حسینی تصریح کرد: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز جریمه یک میلیون و شهر نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی داشته و ورود خودروی غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی نیز به ترتیب مشمول اعمال جریمه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر افراد می‌توانند برای تردد ضروری «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی مجوز تهیه کرده و در جاده‌ها تردد کنند در خصوص وضعیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهر ها با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ماموران و گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند جاده‌ای ترددهای غیرمجاز را اعمال قانون کرده و نسبت به صدور جریمه اقدام خواهند کرد.

وی گفت: شهرهایی که در شرایط کرونایی زرد و آبی قرار دارند مشمول محدودیت‌های تردد نبوده و به جز ممنوعیت تردد شبانه، تردد در آنها بدون محدودیت در جریان است.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۷/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...