نسخه چاپی

از فلاحی و یزدانی تا یگانه و خسروی

خوانندگان پاپ برای كنسرت به صف شدند!

عکس خبري -خوانندگان پاپ براي کنسرت به صف شدند!

مدیر موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر از برگزاری كنسرت 5 خواننده صاحب‌نام پاپ بعد از پایان ایام محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش نما، محمد حاتم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین برنامه‌های موسیقایی موسسه آوای فروهر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته و بعد از دریافت مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روزهای 28 و 29 دی ماه با برگزاری کنسرت مازیار فلاحی میزبان مخاطبان موسیقی پاپ خواهیم بود.

وی افزود: در این کنسرت ضمن اجرای منتخبی از آلبوم‌های “لعنت به من” و “قلب یخی” دو قطعه جدید این خواننده که یکی با مضمون دفاع مقدس و دیگر با مضمون عاشقانه تولید شده است برای علاقه‌مندان موسیقی اجرا می شود. این دو قطعه حال و هوای متفاوتی دارند و فکر می کنم از جمله تک آهنگ هایی هستند که طرفداران این خواننده آن را دوست خواهند داشت.

مدیرموسسه فرهنگی هنری آوای فروهر با بیان اینکه جدیدترین آلبوم رضا یزدانی به زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد، تصریح کرد: در این آلبوم که با عنوان “ساعت ها خوابن” بعد از ماه صفر منتشر می شود میلاد عدل، آرش زمانیان، میثم مروستی، حسین علیشیری به عنوان نوازنده حضور خواهند داشت. البته طبق برنامه هایی که پیش بینی کردیم دو هفته بعد از انتشار آلبوم و کسب مجوزهای لازم کنسرت این خواننده پاپ – راک را نیز برگزار می کنیم.

حاتم پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری کنسرت سه خواننده دیگر موسیقی پاپ کشورمان در اواخر دی و اوایل بهمن اشاره کرد و گفت: با پایان گرفتن ایام ماه صفر و تا قبل از فرا رسیدن ایام فاطمیه در صورت کسب مجوزهای لازم کنسرت های محسن یگانه، سیروان خسروی و حمید عسگری را نیز برگزار می کنیم. این کنسرت‌ها در ادامه برپایی کنسرت های موفق این خوانندگان پاپ و به دلیل درخواست مکرر علاقه مندان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان دوستداران موسیقی است.

وی در پایان عنوان کرد: طبق سنوات گذشته با دبیرخانه جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم تعاملاتی داریم و به طور حتم در جشنواره موسیقی فجر نیز حضور فعالی خواهیم داشت. بعد از مشخص شدن جزییات همکاری این برنامه‌ها را نیز اطلاع رسانی می کنیم.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...