نسخه چاپی

مجلس رای اعتماد به ظریف را پس می گیرد؟

عکس خبري -مجلس راي اعتماد به ظريف را پس مي گيرد؟

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با ۲ تن از فتنه‌گران ۸۸ نشان‌دهنده بی‌توجهی مسئولان اجرایی به هشدار مجلس است.

به گزارش نما؛ به نقل از خبرگزلری فارس،جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی 2 تن از فعالین فتنه گفت: هیئت پارلمانی اروپا می‌تواند در جریان سفر خود دیدارهایی را با همتایان خود و همچنین مقامات قوای سه‌گانه در ایران داشته باشد اما دیدار با این 2 نفر، نوعی بدعت در عرصه دیپلماسی و در جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: با توجه به نگاه برخی مسئولان دولتی به بحث فتنه 88 براورد می‌شد که چنین اقداماتی با حمایت برخی از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور و حتی ممکن است با توصیه شخص رئیس‌جمهور اجازه انجام این ملاقاتها داده شود و این همان موضوعیست که اکثریت نمایندگان در جریان رأی اعتماد نگران آن بودند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: همان گونه که پیش از انجام این سفر نمایندگان هشدار لازم را به مسئولان مربوطه داده بودند بعد از انجام این دیدار که عدم توجه به هشدار نمایندگان را نشان می‌دهد قطعا وزیر امور خارجه به منظور پاسخگویی در ارتباط با این موضوع باید در کمیسیون امنیت ملی حاضر شود و تذکراتی با امضاهای بسیار زیاد به شخص رئیس‌جمهور داده خواهد شد.
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: این قبیل اقدامات همان حاشیه‌سازیهاییست که دولت انجام می‌دهد و ادامه این روند موجب عدم ورود دولت به مسائل اصلی خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...