نسخه چاپی

اختلافات اصولگرایان عمیق نیست

عکس خبري -اختلافات اصولگرايان عميق نيست

دبیركل جامعه نمایندگان ادوار گفت: درست است كه در جریان عمده اصولگرایان اختلاف سلیقه وجود دارد، اما معتقدم این اختلافات عمیق نیست.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه احزاب بایستی با اعتقاد به کار تشکیلاتی در نظام سیاسی فعال باشند، اظهار داشت: اینکه از شکل‌گیری احزابی قوی در کشور صحبت می‌شود، به این معناست که این تشکل‌های سیاسی با توانمندسازی درونی اعضا و داشتن یک خروجی مثبت به سمت کمک به دولت و پیشبرد منافع آن باشند.

وی با اشاره به لزوم تشکیل حزب فراگیر میان جریانات عمده سیاسی، تصریح کرد: با محدودیت سلیقه مانع حزب فراگیر شده و کمکی به آن نمی‌کنیم، بنابراین باید با تفکری روشن و نگاهی جامع تمام سلیقه‌ها را در زیر یک چتر جمع کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان اضافه کرد: بیانیه، کانون و حوزه‌های احزاب در شهرستان‌ها باید از سوی کارگزارانی قوی و قابل اعتماد به وجود آمده تا حزب را به یک فرآیند معقول و منطقی برسانند.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به حزب فراگیر اصولگرایی، خاطرنشان کرد: درست است که در این جریان عمده سیاسی اختلاف سلیقه وجود دارد، اما معتقدم این اختلافات عمیق نیست و بر مبنای مشترکات بسیار اصولگرایی تشکیل حزب فراگیر ممکن است.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...