نسخه چاپی

نباید به فتنه گران سال 88 میدان داد

عکس خبري -نبايد به فتنه گران سال 88 ميدان داد

رئیس سازمان بسیج اساتید كشور با تاكید بر اینكه وزارت علوم باید دغدغه رشد علمی كشور را در یك فضای آرام داشته باشد، گفت: مسئولان وزارت علوم نباید اجازه میدان‌داری فتنه‌گران 78 و 88 را در دانشگاه‌ها دهند.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به لزوم پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری برای جلوگیری از جولان دادن احزاب سیاسی در دانشگاه‌ها، گفت: برای محقق شدن این امر باید پیشرفت های علمی کشور پیگیری شود و وزیر و مسئولین دانشگاه‌ها نیز باید پیگیر این امر باشند تا خیز علمی کشور امتداد پیدا کند.

وی ادامه داد: البته ادامه روند پیشرفت علمی کشور نیاز به یک فضای آرام دارد. درحقیقت دانشگاه‌ها باید از اینکه خانه احزاب شوند، دوری کنند تا احزاب سیاسی منحل شده که فتنه‌های سالهای 78 و 88 را رقم زدند، نتوانند در دانشگاه‌ها میدان داری کنند.

صلاحی پیرامون انتصابات در وزارت علوم تصریح کرد: در وزارت علوم باید کسانی انتصاب شوند که دغدغه پیشرفت علمی کشور و آرامش فضای دانشگاه ها را داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه پیشرفت علمی کشور با آرامش فضای دانشگاه ها امکان پذیر است، گفت: دانشگاه‌ها اگر آرامش نداشته باشند، پیشرفت علمی کشور امکان‌پذیر نخواهد بود. البته این به معنای عدم وجود نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها نیست بلکه به معنای این است که دانشگاه‌ها خانه احزاب سیاسی نشود.

وی اظهار داشت: هرکسی از احزاب منحل‌شده که به دنبال براندازی نظام بودند در راس دانشگاه های کشور قرار بگیرند بهدین معنا است که مسئولان وزارت علوم به فرمایشات مقام معظم رهبری توجهی نکرده‌اند.

صلاحی در پایان خطاب به مجلس شورای اسلامی گفت: البته مجلس نیز باید مراقبت و نظارت کامل را در این خصوص داشته باشد چون اساس اقتدار ما علم است و علم نیز در فضای آرام و به دور از سیاسی کاری رشد خواهد کرد.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...