نسخه چاپی

خوزستانی ها هنوز هم اعتراض دارند

عکس خبري -خوزستاني ها هنوز هم اعتراض دارند

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: نمایندگان استان خوزستان تا زمان تحقق خواسته‌هایشان در جلسات مجلس شركت نخواهند كرد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،سید ناصر صالحی‌نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خوزستان از هیئت‌رئیسه مجلس انتظار دارند که استعفای آنها اعلام وصول شود.

وی افزود: تا زمانی که خواسته‌های مردم خوزستان در خصوص مطرح شده محقق نشود نمایندگان خوزستان از موضع خود عقب نخواهند نشست.

صالحی نسب تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان تصمیم دارند تا زمانی که مشکل خوزستان در بحث بودجه و تخصیص اعتبار برای انتقال آب رود کارون و اختصاص بخشی از درآمد صنعت فولاد خوزستان به استان محقق نشود در جلسات صحن و کمیسیون‌های مجلس شرکت نکنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: اگرچه معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور عنوان کرده که نمایندگان استان هر تغییری که مدنظرشان است در لایحه بودجه ایجاد کنند اما درخواست نمایندگان استان این است که دولت خود ردیف بودجه در نظر گرفته شده برای انتقال آب کارون را از مجلس پس بگیرد چرا که ممکن است در جریان رأی‌گیری در مجلس این ردیف بودجه به تصویب برسد.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...