نسخه چاپی

فضای امنیتی در كرمان پیش از سفر هاشمی

در آستانه سفر آقای هاشمی رفسنجانی به كرمان، جو امنیتی خاصی بر دانشگاه ها و این استان حاكم شده است كه برخی موارد آن طبیعی می باشد اما بعضا اقدامات عجیبی صورت می گیرد كه مخالف سیره مردمی مسئولین نظام در جمهوری اسلامی می باشد.

به گزارش نما؛ در حالیکه آقای هاشمی رفسنجانی قرار است جهارشنبه در مسجد جامع رفسنجان و پنج شنبه در دانشگاه آزاد کرمان سخنرانی کند، از دیروز کلیه کلاس های درس دانشگاه آزاد کرمان تعطیل شده است و دانشجویان با یک جو شدید امنیتی روبرو شده اند.

دانشجویان باید برای ورود به دانشگاه علاوه با کارت ملی و کارت شناسایی خاص وارد شوند که به نظر می رسد برنامه ریزان این برنامه سعی دارند، جلسه روز پنج شنبه را کاملا گزینشی و تبلیغاتی تنها با حضور دانشجویان و افراد حامی یک جریان خاص اجر نمایند و از ورود سایر دانشجویان جلوگیری کنند.

در همین راستا سخنرانی دکتر رائفی پور در دانشگاه آزاد کرمان لغو شد و درب سالن برگزاری این مراسم از بیرون قفل زده شده است!

با اینکه سخنرانی روز پنج شنبه آقای هاشمی در دانشگاه آزاد کرمان برگزار می گردد، اما کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه شهید باهنر این شهر که هیچ ارتباطی با مسائل امنیتی محل برگزاری سخنرانی آقای هاشمی ندارد نیز این هفته به کلی لغو گردید!

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...