نسخه چاپی

دلیل سفر نوبخت به كرمانشاه به چیست؟

عکس خبري -دليل سفر نوبخت به کرمانشاه به چيست؟

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینكه معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور سه‌شنبه به كرمانشاه سفر می‌كند، گفت: تعادل منطقه‌ای در بودجه ایجاد نشده و طرحی در مجلس برای برقراری تعادل ارائه داده‌ایم.

به گارش نما؛ به نقل از فارس،عبدالرضا مصری اظهار داشت: به نظر ما در بودجه تعادل منطقه‌ای ایجاد نشده و طرحی در مجلس برای برقراری تعادل منطقه‌ای و تفویض اختیار به استان‌ها ارائه داده‌ایم.

مصری با تاکید بر اینکه در این طرح از 37 هزار و 800 میلیارد تومان، 6 هزار و 800 میلیارد تومان متمرکز و بقیه به نسبت هر استان اختصاص می‌یابد، ادامه داد: یک‌هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی هر استانی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه آینده محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به کرمانشاه سفر می‌کند، گفت: در این سفر موضوعات مربوط به بودجه استان با حضور استاندار و مسئولان استان کرمانشاه مطرح می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دلیل اعتراض به وضعیت بودجه را پروژه‌ای بسته شدن بودجه توسط سازمان مدیریت دانست.

وی تاکید کرد: استان‌های کمتر توسعه یافته باید عدد بیشتری در بودجه بگیرند و مجلس قانون را تصویب می‌کند و دولت نیز موظف است این قانون را اجرا کند.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت رقم بسیار کمی برای مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در نظر گرفته که موجب گلایه‌مندی مردم این استان ولایت‌مدار شده است.

مصری با اشاره به اینکه به‌دنبال ایجاد تعادل منطقه‌ای در بودجه هستیم، تصریح کرد: جلسه‌ای با مسئولان مربوطه در خصوص اصلاح رقم مربوط به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: منتظر هستیم دولت لیست 247 طرحی که در اولویت قرار دارند را ارائه کند تا موقعیت استان کرمانشاه را براساس این لیست بررسی کنیم.

مصری خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با مدیران استان کرمانشاه برگزار شد و مدیران نقطه نظرات خود را در این جلسه بیان کردند و پیشنهادات و راه‌کارهایی ارائه شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس متذکر شد: برای دفاع از حق و حقوق مردم استان کرمانشاه هر کاری لازم باشد در چهارچوب قانون انجام می‌دهیم.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...