نسخه چاپی

تامین نیازهای پژوهشی نیروهای مسلح و بسیج

عکس خبري - تامين نيازهاي پژوهشي نيروهاي مسلح و بسيج

معاون هماهنگ كننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: قرار است كه تمام امور پژوهشی سازمان بسیج تحت عوامل پژوهشكده علوم اسلامی امام صادق(ع) قرار گیرد و این پژوهشكده بتواند خدمات پژوهشی را برای سپاه، بسیج و نیروهای مسلح تولید كند.

به گزارش نما؛ سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش پژوهش و فناوری سپاه که امروز در سالن ولایت ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بعد از استقرار سردار جعفری به سمت فرماندهی کل سپاه، مطالبه‌ای که مقام معظم رهبری مبنی بر تعالی معنوی در دو بخش سازمانی و فردی در سپاه مطرح کردند، مورد توجه قرار گرفت تا سپاه الگوی دینی شدن و اسلامیت در تمام شئون فردی و سازمانی شود و به الگوی کامل دینی برای ارائه به نهادهای انقلاب مبدل شود.

وی ادامه داد:‌ از روز اول، حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی کرد و در این دهه این توقع راهبردی وجود داشت که فرمانده ما از ما درخواست می‌کرد. بنابراین ضرورت دارد سپاه با بهره‌مندی از مبانی اسلامی و دینی نقش پاسداری از انقلاب را بهتر ایفا کند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: زمانی که غائله سوریه اتفاق افتاد، یکی از شخصیت‌های استراتژیک سوریه گفت که شما دارای دو اصل مهم هستید که ما فاقد آن هستیم و این دو اصل ارزشمند مسجد و روحانیت است. بنابراین امروز باید درک کنیم که برکات آثار روحانیت اصیل نقش هدایتی و راهبردی دارد.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: ما در جلسه‌ای که با فرمانده کل سپاه داشتیم، قرار شد که تمام امور پژوهشی سازمان بسیج تحت عوامل پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) قرار گیرد و این پژوهشکده بتواند خدمات پژوهشی را برای سپاه، بسیج و نیروهای مسلح تولید کند. ضمن اینکه ما به دنبال ارتقای پژوهشکده امام صادق(ع) هستیم.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...