نسخه چاپی

اقتدار و مقاومت پاسخ ایران به نقض‌كنندگان توافقنامه ژنو است

عکس خبري -اقتدار و مقاومت پاسخ ايران به نقض‌کنندگان توافقنامه ژنو است

امام جمعه موقت تهران گفت: مقاومت و اقتدار جمهوری اسلامی تنها راه ناكام گذاشتن دشمنان نظام در تشدید تحریم‌ها و تهدیدها و پاسخ ملت ایران برای نقض‌كنندگان توافقنامه هسته‌ای است

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام کاظم صدیقی درباره اتخاذ طرح تحریم از سوی آمریکا پس از توافقنامه ژنو اظهار کرد: پیش از مذاکرات و توافقنامه ژنو رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند: من به آمریکا بدبینم، این نشان می‌دهد که ایشان واقع‌بینانه دشمن را می‌شناخته‌اند.

امام جمعه موقت تهران، مقاومت و اقتدار جمهوری اسلامی را تنها راه ناکام گذاشتن دشمنان نظام در تشدید تحریم‌ها و تهدیدها عنوان کرد و افزود: این دشمن نه قانون، نه تعهد، نه قرارداد و نه هیچ مرزی را نگه نمی‌دارد و با هیچ‌چیز کنترل نمی‌شود، مگر اقتدار و مقاومت.

وی با تأکید بر اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی در این 35ساله پس از انقلاب با مقاومت دربرابر دشمنان پاسخ دندان‌شکنی به زیاده‌خواهی‌های آن‌ها داده است، تصریح کرد: ملت ما این دشمن را شناخته و در این سال‌ها هیچ‌گاه در برابر معاندان سر تعظیم و تسلیم فرود نیاورده است.

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: مردم بابصیرت و هوشیارانه دست به دست هم اقتصاد را با اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب می‌سازند و پویا می‌کنند و از این طریق دشمنان را در نقشه‌های تحریمشان ناکام می‌گذارند.

امام جمعه موقت تهران خاطر‌نشان کرد: ملت ایران هرگاه به مسائل و مشکلات حساس بوده توانسته خود را در آن زمینه اداره کند و هیچ‌گاه حاضر نشده در برابر دشمنان تسلیم شود.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...