نسخه چاپی

حذف دهك‌ها هنوز مطرح نیست

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در مورد حذف دهك‌ها یا چگونگی اجرای این قانون بحثی مطرح نشده است و تا پایان سال همین شیوه فعلی پرداخت یارانه‌ها ادامه می‌یابد

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم؛رجب رحمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسات این کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه 93 اظهار داشت: جلسات روز گذشته کمیسیون در مورد بحث هدفمندی یارانه‌ها بود و در این جلسه، اعضای کمیسیون از دولت خواستند تا لایحه نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده را زودتر به مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: در مورد حذف دهک‌ها یا چگونگی اجرای این قانون بحثی مطرح نشده، چراکه دولت باید شرایط کشور را بررسی کند و لایحه خود را ارائه دهد. بنابراین تا پایان سال همین شیوه فعلی ادامه می‌یابد تا دولت برای سال آینده لایحه بیاورد.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته نظر دولت و مجلس برای تدوین لایحه هدفمندی، تاکید بر توجه ویژه به تولید و بهره‌وری بود. چراکه در اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید بجای مسائل هزینه‌ها و پرداخت‌های نقدی به سمت سرمایه‌گذاری، ارائه وام خود اشتغالی و صرف هدفمند درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها برویم.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...