نسخه چاپی

جایگاه نیروی دریایی ارتش ایران در جهان تك‌رقمی شد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در شرق اقیانوس هند و ادامه آن به سمت خاور دور، جایگاه نیروی دریایی را در جهان ارتقا داده است.

به گزارش نما؛ به نقل از روابط عمومی نداجا، دریادار غلامرضا خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو با اشاره به کوشش و تلاش همه کارکنان و برنامه‌ریزی اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در نشان دادن اقتدار و رشادت‌های دلاورمردان این نیرو در سالهای دفاع مقدس به خصوص عملیات مروارید در هفته نیروی دریایی، اظهار داشت: همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای نشان دادن بحث ارتقاء توانمندی و اهمیت نیروی دریایی در جامعه است و مهمتر از آن برنامه عملیاتی و راهبردی نیروی دریایی در فضای بین المللی بود که بازتاب خوبی داشت.
وی با بیان اینکه جایگاه نیروی دریایی از دو رقمی به تک رقمی تغییر کرده است، افزود: حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در شرق اقیانوس هند و ادامه آن به سمت خاور دور، جایگاه نیروی دریایی را در جهان ارتقاء داده است.
وی با اشاره به حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست بین المللی امنیت دریایی در کشور اندونزی، اظهارداشت: دریادار سیاری در سخنانش به نوع جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه اقیانوس هند تاکید داشت و امروز اثرگذاری نیروی دریایی ایران در منطقه بر کسی پوشیده نیست.
بیغم در پایان به ادامه تلاش های مناطق، پایگاهها و ستاد این نیرو اشاره کرد و گفت: از زحمات همه شما تشکر می کنم و امیدوارم با همت بلند بتوانیم این پیشرفت ها را تداوم ببخشیم و باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...