نسخه چاپی

عارف قلابی جنوب كشور را بشناسید!

«ح.ك» یكی از سودجویانی است كه برای خود مقام خضریت قائل است و از مریدانش می‌خواهد مانند داستان حضرت خضر(ع) و موسی(ع) بدون هیچ پرسشی از او تبعیت كنند.

به گزارش نما، سایت دیدبان نوشت: (ح-ک) با بیش از چهل سال سن و کارشناسی الهیات توانست به صورت خود خوانده و بدون تأیید هیچ یک از علما و عرفای حقیقی، عده ای زودباور را به دور خود جذب و از طریق دادن بعضی اذکار، آنان را مسحور و مدهوش خویش کند.

از شگردهای (ح-ک) این بود که به شاگردان حلقه ی خود دستور می داد با خواندن اذکار خاص، باید تسلیم باشند و هر چه را که او می گوید به مانند خضر راه همراهی کنند. او برای خود مقام خضریت را قائل بود و معتقد بود مانند حضرت خضر (ع) که از موسی (ع) خواست تا بدون گلایه و شکایت او را متابعت کند باید مریدانش به گرداگرد او بچرخند تا به معرفت حقیقی برسند.

این عارف قلابی حتی برخی مسایل غیر اخلاقی را به عنوان امتحان و دستوری که از حق به او رسیده برای شاگردانش تجویز می کرد. مریدان ِ این فریبکار همواره او را یک مبتکر علوم باطنی می دانستند و توصیه هایش را اجرا و خودش را تقدیس می کردند.

با توجه به گذشت زمان و انحرافات رخ داده از سوی این فرد، مریدان نیز به شگردهای او پی می برند از جمله اینکه خضر راه برای همه اینگونه صحبت می کند که تو فرد ویژه ای هستی، دعوت شده ای و اگر در اختیار قرار بگیری به هر چه لایق است خواهی رسید.

این عده وقتی متوجه ستم های روحی و جسمی صورت گرفته از سوی (ح-ک) می شوند ضمن طرح شکایت، او را به مقامات امنیتی و قضایی معرفی می کنند.

بر اساس آخرین اخبار رسیده، تا کنون حدود 15 خانواده از وی شکایت کرده اند که بیشتر از موارد اخلاقی (ح-ک) حکایت می کند. این فرد که هم اکنون دستگیر و تحت بازجویی است به کمک برخی از افراد همچون برادرش (غ-ک) کار تشکیلاتی خود را به انجام می رسانده است که کل این شبکه هم اکنون به انحرافات خود اعتراف نموده اند.

از نکات جالب اینکه 2 نفر از مریدان (ح-ک) از شهرهای شمالی کشور و به ارادت او از خانه و کاشانه خود مهاجرت کرده و به جنوب کشور عزیمت کرده بودند. گفتنی است یکی از شگردهای این عارف قلابی استفاده از تعبیر خواب و فریب دیگران از این طریق بوده است به گونه ای که معمولا منافع شخصی و هوس رانی های خود را وجاهت بخشیده و مقدس جلوه می داده است.

این فرد که جلسات منظم هفتگی برای خود و مریدانش داشته این گردهمایی ها را محفلی برای جذب افراد جدید که معمولا از میان زنان و دختران جوان بودند قرار می داده است.

(ح-ک) با فریب دادن مریدانش در حوزه اعتقادات به آنها تأکید می کرده که به سوی حق در حال حرکتیم ولی در واقع برخی از جوانان کشور را به سمت هوس های نفسانی خود می کشانده است.

او در سلسله مراتب تشکیلاتی، جانشینی هم برای خود داشته و حتی یک راهنما هم برای رفع شبهات گروه به استخدام درآورده بود. بر اساس آخرین اطلاعات خبرنگار ما، 4 نفر از این گروه شیطانی دستگیر شده اند که پرونده آنان در دست تحقیق قرار دارد. در این رابطه برخی از مردم استان فارس از نیروهای امنیتی و قضایی تشکر کرده و خواستار برخورد قاطعانه با آنان شدند.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...