نسخه چاپی

آمریكا در هر شرایطی عهدشكن است

عکس خبري -آمريکا در هر شرايطي عهدشکن است

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریكا به دنیا فهماند كه آمریكایی‌ها در هر شرایطی خوی عهدشكنی دارند.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم،نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در وضع تحریم‌های ژنو، این اقدامات را نقص توافق‌نامه مذاکرات ژنو برشمرد و اظهار داشت: تا قبل از اقدامات آمریکا توافق‌نامه ژنو جای دفاع داشت و می‌توانستیم آن را گامی رو به جلو قلمداد کنیم اما با رفتار آمریکا نظر اغلب نمایندگان مجلس نسبت به توافق‌نامه منفی شده است.
وی ادامه داد: با این اقدام آمریکایی‌ها در وضع تحریم‌های جدید، به نظر می‌رسد اگر درصدی هم از نمایندگان مجلس نسبت به توافق ژنو خوشبین بودند، اکنون بدبین شوند بنابراین حداقل حسن توافق‌نامه ژنو این بود که بار دیگر به ملت ایران و افکار عمومی جهان نشان داد کسی که در رفتار و گفتار و اعمال صداقت ندارد، آمریکایی‌ها هستند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس برهمین اساس تصریح کرد: اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا به دنیا فهماند که آمریکایی‌ها در هر شرایطی خوی عهدشکنی دارند و علی‌رغم اینکه جمهوری اسلامی ایران در جهت شفاف‌سازی وارد مذاکرات شد، اما آمریکا برخلاف تفاهم‌نامه ژنو پا بر روی توافقات انجام شده، گذاشت.
شفیعی افزود: البته اگر دولت ایران حاضر به مذاکرات شد، به این دلیل نبود که عاشق چشم و ابروی آمریکا و غرب و علاقمند به گفت‌وگو و مذاکره با آنهاست بلکه دولت به دنبال حل مسائل و مناقشات بین‌المللی بود و می‌خواست برای رفع مشکلات کشور تلاش کند وگرنه روحیات آمریکا برای ما شناخته شده بود و حالا به دنیا هم ثابت شد که آمریکا عهدشکن است.
وی در ادامه تاکید کرد: مجلس همواره پشتیبان دولت بوده و حالا هم به دولت کمک کرده و با او همراهی می‌کند تا اگر دید که مسیرش اشتباه است، از راه رفته برگردد.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...